logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۴۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شعبه پست بانک مرکزی خدابنده:

۳۲ باجه و ۲۴ دستگاه خودپرداز در شهرستان خدابنده به مردم ارائه خدمت می‌کند

۳۲-باجه-و-۲۴-دستگاه-خودپرداز-در-شهرستان-خدابنده-به-مردم-ارائه-خدمت-می‌کند
رئیس شعبه پست بانک مرکزی شهرستان خدابنده گفت: ۳۲ باجه و ۲۴ دستگاه خودپرداز در شهرستان خدابنده به مردم ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، علی گل‌کرملو اظهار کرد: پست بانک پیشگام در ارائه خدمات نوین بانکی در سطح کشوری است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه وی به فعالیتهای انجام شده از بدو تاسیس اشاره کرد و گفت: پست بانک مرکزی آخرین بانک دولتی پس از مصوبه مجلس است که در دی ماه سال ۷۵ رسما کار خود را آغاز کرد.

رئیس شعبه پست بانک مرکزی شهرستان خدابنده خاطر نشان کرد: قبل از سال ۷۵ پست بانک به صورت پست مالی فعالیت می‌کرد که از  اول دی ماه سال ۷۵ تغییر نام کرده و الان به عنوان پست بانک در خدمت مردم و مسئولین انجام به وظیفه می‌کند.

گل کرملو افزود: پست بانک مرکزی شهرستان خدابنده در حال حاضر با ۳۲ باجه در سطح شهرستان فعالیت می‌کند و به صورت آنلاین هم خدمات ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۴ دستگاه خودپرداز در شهرستان وجود دارد و پست بانک به دستگاه‌هایی به نام pin padمجهز است که می‌توان روزانه تا مبلغ ۵۰۰هزار تومان از آن برداشت کرد در حالی که از دستگاههای خود پرداز روزانه ۲۰۰هزار تومان می‌توان برداشت کرد.

گل کرملو بیان داشت: تسهیلات طبق مصوبات ابلاغی، در طول دو سال تا الان، به همه متقاضیان بدون کم و کاستی پرداخت شده است، علی‌الخصوص به خانوادهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول گفت: تسهیلات پرداختی ما در همه حوزها به‌ویژه در مسکن و طرح‌های اشتغالی پرداخت شده است و خوشبختانه توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم و امیدواریم هم چون گذشته با همیاری و همکاری مردم بتوانیم بیشترین خدمت‌گذاری را انجام دهیم.

گل کرملو به وجود باجه‌های خدمت رسان در سطح شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: همکاران ما در همه بخشهای خدابنده مشغول خدمت هستند و در اکثر روستاها به مردم خدمات ارایه می‌شود و مردم شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به بخش مرکزی ندارند و همکاران ما می‌توانند با تشکیل پرونده متقاضی با استفاده از پیک‌های پول رسان به مشتریان خدمات ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: پست بانک به صورت آنلاین در هر لحظه آماده خدمت به متقاضیان و مشتریان و هم چنین همکاری با تمامی ارگانها و ادارات در جهت تسهیل در خدمت است.

گل کرملو به انجام تفاهم نامه با بانک دی اشاره کرد و گفت: با همکاری و کمک هم دیگر خدمات خوبی ارائه شده است و خوشبختانه مفتخریم بگوییم شعبه شهرستان خدابنده رتبه برتر را در سطح استان کسب کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر