logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۴۱۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود خبرداد:

واریز بیش از 168 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایجرود

واریز-بیش-از-168-میلیارد-ریال-به-حساب-شهرداری‌ها-و-دهیاری‌های-ایجرود-
رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود از واریز بیش از 168 میلیارد و 670 میلیون ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر شهرستان ایجرود خبرداد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

امیر رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به پرداخت اداره امور مالیات به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان ایجرود، اظهار داشت: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ به شهرداری‌ زرین آباد 10 میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال پرداخت شده است است.

وی با بیان اینکه به حساب شهرداری حلب نیز بیش از ۴ میلیارد و 400 میلیون ریال واریز شده است، ادامه داد: به حساب دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری‌ و عشایر نیز مبلغ 153 میلیارد و 342 میلیون ریال واریز شده است.

رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه اعلام این مبالغ و اطلاع رسانی، در راستای فرهنگ‌سازی مالیاتی و آگاهی مردم شریف شهرستان است، افزود: مردم ما باید بدانند هزینه‌هایی که در جهت عمران و آبادانی شهرستان انجام می‌شود از محل وصولی مالیاتی است که مردم شریف پرداخت می‌کنند و واریز آن به حساب شهرداری و دهیاری‌ها انجام می‌شود.

وی در خصوص مشکلات وصول مالیات در شهرستان ایجرود نیز گفت: با همکاری مردم شهرستان مشکل خاصی در جهت وصول مالیات نداریم و فرارهای مالیاتی هم که از طریق سازمان مالی کشور از طریق امکانات مختلف و دسترسی‌هایی که سازمان‌ طبق قانون می‌دهند انجام و فرار مالیاتی پیگیری و رصد می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه یکی از مبادی کنترل فرار مالیاتی گزارشات مردمی است که در صورت ارائه گزارش فرارمالیاتی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: این گزارشات در جهت احقاق حق مردم تا وصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ مالیات‌هایی که شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که در سطح شهرستان هستند وصول شده و به حساب‌های اعلام شده در اداره کل امورمالیاتی و حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر