logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۴۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

فرازی از وصیت نامه شهید اکبر منصوری

فرازی-از-وصیت-نامه-شهید-اکبر-منصوری
فرازی از وصیتنامه شهید اکبری منصوری را میخوانیم که در منطقه عملیاتی دارخوئین فرمانده یکی از گردان‌های نامی و مشهور عمل کننده بود بر اثر اصابت ترکش خمپاره بعثیان عراق در حین انجام وظیفه مجروح و بیمارستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» وصیت نامه شهید اکبر منصوری

بیشتر بخوانید

ان الله  یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص) سوره صف آیه ۴

خداوند کسانى را که در راهش مثل کوه محکم و استوار جنگ مى‌کنند و کشته مى شوند دوست مى دارد

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فى سبیلک)) ((خداوندا! بر ما توفیق شهادت در راهت را عنایت فرما

شهادت بزرگترین و بالاترین مرتبه‌اى است که انسان مى‌تواند به آن دست یابد و با خونش با خداوند واردمعامله شود. سعادتى که به آسانى نصیبب انسان نمى‌شود و بایستى با نفس اماره آنقدر جنگید و اگر توانستى پیروزشوى، شهید مى شوى. 

برادران و خواهران! من از مال دنیا چیزى ندارم که در موردش وصیت کنم، هر چه هست در مورد انقلاب و حفظ و حراست از دستاوردهاى انقلاب به واسطه خون بیش از هفتاد هزار شهید و صدها هزار معلول و رهبر انقلاب است. شما مردمى که تا امروز دیگر چیزى نمانده است، آمریکا به طور کامل در مقابل انقلاب اسلامى شکست بخورد و ارتش مزدور صدام به طور کامل نابود شود، چرا که با هر حمله ارتش اسلام هزار نفر تسلیم مى شوند وهمه شما برادران و خواهران همانطور که تا به امروز بى دریغ و ایثارگرانه از جبهه ها حمایت و پشت جبهه ها رااستحکام بخشیده‌اید و با شکست پى در پى ارتش بعثى و در داخل نیز پوزه منافقین و ملحدین را به خاک مالیدید،همچنان استوار در صحنه پشت سر امام امت، خمینى عزیز حاضر باشید.

سفارش همه رزمندگان و من حقیر همین است که: قدر امام را بدانید و امام را دعا کنید که انشاءالله  تا انقلاب مهدى عجل الله تعالى فرجه الشریف نگهدارد. از خدا بخواهید که در فرج امام زمان تعجیل فرماید و مطمئن باشید که دیگر به عمر صدام و صدامیان چیزى نمانده است و انشاءالله  بعد از صدام به سراغ اسرائیل غاصب رفته و قدس عزیزرا از لوث وجود صهیونیست هاى غاصب رها کنیم و به امامت امام امتمان نماز وحدت بگذاریم. راه قدس عزیز ازکربلاست و آن نیز به زودى با ایثار رزمندگان اسلام حاصل مى شود. 

برادران پاسدار! از شما خواهش مى‌کنم که همانطورى که در جبهه‌ها با بعثیون و در داخل با منافقین و کفارمى جنگید به مبارزه با نفس اهمیت بیشترى قائل شوید. در خود سازى بیشتر بکوشید و بخصوص امروز که روحانیت معظم همه جا در کنار شماست، از وجود این عزیزان که ستون فقرات انقلاب و خار چشم دشمنان است استفاده کنید.

آن روزى که امام فرمودند: کاش من هم یک پاسدار بودم، تنم لرزید. چرا که امام میزان است وقتى دقت کردم، دیدم چه مسئولیت سنگینى با این جمله امام بر دوشمان گذاشته شد و چه قدر باید شاکر باشیم که در سپاه خدمت مى کنیم پس از هر لحظه باید بهره جست و ارزش این لحظات را بدانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر