logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۴۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهر زنجان:

باید در مقابل دشمن با هر نگرشی غرور ملی را به نمایش گذاشت

باید-در-مقابل-دشمن-با-هر-نگرشی-غرور-ملی-را-به-نمایش-گذاشت
امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه ورزشکاران با اقتدار خود تونسته‌اند در عرصه‌های مختلف جزو افتخار آفرینان باشند گفت: باید در مقابل دشمن با هر نگرشی غرور ملی را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان استان در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته برخی ورزشکاران با نخواندن سرود یا بی‌اخلاقی‌های دیگر وارد عرصه شدند گفت: این ورزشکاران به پرچم یک کشور که هویت شاخص یک ملت است بی‌احترامی نموده و رفتار درستی نداشتند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: حضور ورزشکاران در میادین ورزشی مانند طلا برای ما ارزشمند است ورزشکاران باغیرت سرزمینمان ایران به این بی‌احترامی ناشی از برخی ورزشکاران نسبت به پرچم و سرود ملی پاسخ دادند و افتخار آفریدند.
علی‌رضا فیروزفر، شهردار زنجان در ادامه مراسم اظهار کرد: ورزشکاران برای رسیدن به اهداف خود که همان پیروزی است زحمات زیادی متحمل می‌شوند و یک ورزشکار عامل اصلی ایجاد شور و شعف در جامعه است.
 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه مراسم بیان کرد: عرصه ورزش در مقایسه گذشته و حال پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و امروزه شاهد افتخارات متعدد در زمینه ورزش و رشته‌های ورزشی در استان هستیم و این یک افتخار است.
مجید ناصحی مقدم ابراز کرد: امیدواریم در عرصه ورزش پر رنگ‌تر از همیشه ظاهر شویم  و در این راستا گام‌های بلندی به سمت پیروزی برداریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر