logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۴۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب در برابر استکبار جهانی است

تبعیت-از-ولایت-فقیه-مهم‌ترین-عامل-پیروزی-انقلاب-در-برابر-استکبار-جهانی-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب در برابر استکبار جهانی است گفت: یکی از عوامل یا برتر موفقیت حاج قاسم سلیمانی در بحث جبهه مقاومت همین پیروی از ولایت فقیه بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام حسن بیگدلی در جمع خبرنگاران با بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) با بیان اینکه صحبت درباره تمام شخصیت والای حضرت زهرا(س) در چند کلام خلاصه نمی‌شود گفت: عصمت کبری را در صدیقه طاهره خلاصه شده است و ایشان مادر امامین، امامت و فرزند ولایت هستند که ایشان قطب عالم خلقت بوده این مصداق به  وجود نازنین حضرت زهرا(س) برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: در این راستا کلامی از فاطمه زهرا(س) ایراد می‌شود که حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) در کتاب کشف الغمه جلد ۲ صفحه ۱۰۹ آورده شده است که کلام نورانی حضرت زهرا(س) به نظر پایه و اساس دموکراسی و مردم سالاری اسلامی است که در نوع خود بی‌نظیر است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: 
در این کتاب مشخص شده است که در یک جامعه اسلامی چطور باید زندگی کرد یا به عبارت دیگر سبک زندگی سیاسی و اجتماعی را در این کلام از حضرت زهرا(س) بیان می‌کند و می‌فرمایند که اطاعت از اهل بیت نظم دهنده امت در امور مختلف است.
حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: یعنی اگر جامعه اسلامی آرامش، راحتی و آسایش، از لحاظ امنیتی، سیاسی و فرهنگی در بهترین موقعیت است همه بیانگر این موضوع است که در امور جامعه از ما اهل بیت(ع) پیروی می‌شود.
وی ادامه داد: حالا پیروی از اهل بیت(ع) چگونه است و به کجا برمی‌گردد باید علت را در دستورات ائمه اطهار(ع) جستجو کرو و به آن‌ها عمل نمود که تنها راه رستگاری عمل به دستورات و فرمایشات بزرگان است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد:
باید در نظر داشت که تقوا شامل انجام و ترک محرمات است که انجام واجبات یعنی دستورات خدا و ترک محرمات یعنی کارهای با رویکردهای منفی را کنار گذاشتن و به زندگی جهت دادن است.
حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: که در این باب حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها می‌فرماید؛ اگر شما می‌خواهید جامعه‌ که در آن زندگی می‌کنید یک جامعه سالمی باشد باید به اهل بیت تمسک جویید و در امور از ایشان یاری بخواهید همانا رستگار خواهید شد.
وی ابراز کرد: در نظر داشته باشید که طبق فرمایشات اهل بیت(ع) عمل نمائیم در جامعه فساد، بی بندوباری، دزدی، ریا و بی عدالتی وجود نخواهد داشت‌ و اگر در جامعه ای موارد گفته شد وجود دارد بدانید به سخنان اهل بیت(ع) توجه نشده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: اکنون که  ۴۴ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد قسمتی از این اطاعت از ائمه در جامعه اتفاق افتاده است به این عاملی وحدت بین مسلمان شده است که بعد از انقلاب اسلامی در جامعه پر رنگ تر شده است.
حجت‌الاسلام بیگدلی تاکید کرد:جبهه مقاومت حماس نیز از یک ولید با خرد و با تدبیر در امورات مختلف تبعیت دارد که توانسته است خوب ظاهر شود.
وی افزود: باید در نظر داشت که یکی از عوامل یا برتر موفقیت حاج قاسم سلیمانی در بحث جبهه مقاومت همین پیروی از ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر