logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۴۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر:

تخصیص 339 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

تخصیص-339-تن-سهمیه-برنج-و-شکر-در-استان-زنجان-
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی 339 تن برنج و شکر با هدف تامین تقاضای شهروندان زنجانی برای مصرف در آذر ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی، اظهار کرد: 339 تن برنج و شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: 189 تن برنج هندی دانه بلند "1121" برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها و غرفه میادین تره‌بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: 150 تن شکر تخصیصی برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی و تولیدی، عاملین توزیع (حقیقی و حقوقی)، مراکز خیریه و بهزیستی، تعاونی‌ها، واحدهای تولیدی محصولات شکر و فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.

 زمانی خاطرنشان کرد: عاملین توزیع بعد از معرفی سازمان جهاد کشاورزی و دریافت برنج و شکر و انجام بسته‌بندی، کالای مورد نیاز مردم را به مراکز فروش، توزیع خواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر