logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۴۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

ارائه لایحه راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر به شورای شهر ابهر

ارائه-لایحه-راه‌اندازی-فرهنگسرای-رسانه-و-هنر-به-شورای-شهر-ابهر
شهردار ابهر گفت: لایحه راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر تقدیم شورای اسلامی شهرستان ابهر شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا عباس‌نیا در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: لایحه راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر تقدیم شورا شده و در آینده نزدیک این فرهنگ‌سرا در دو بخش هنری و رسانه‌ای راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مدیریت شهری در کنار اجرای وظایف خود نیازمند مشارکت و حمایت جدی اهالی هنر و رسانه در پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای شهری است.

عباس‌نیا با بیان اینکه با توجه به نقش محوری رسانه‌ها در جامعه و همچنین ظرفیت بالای هنرمندان لایحه راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر تقدیم شورای اسلامی شده است، گفت: امیدواریم این اقدام گامی مؤثر در راستای افزایش تعاملات و بهره‌گیری از ظرفیت این قشر از جامعه باشد.

شهردار ابهر با بیان اینکه کار در شهرداری به صورت چندوجهی است و حوزه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد، گفت: حوزه فرهنگی به عنوان بخشی از وظایف مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار ابهر با توضیح اینکه نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها و مطبوعات در ارتقاء سطح بینش و آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فرهنگسرا اصحاب رسانه و هنر می‌توانند از امکاناتی که شهرداری در اختیارشان قرار می‌دهد به صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر