logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۴۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ایجرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 256 نفر در شهرستان ایجرود

پرداخت-تسهیلات-اشتغالزایی-به-256-نفر-در-شهرستان-ایجرود
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ایجرود با بیان اینکه گروه‌های جهادی ثبت شده در سامانه اطلس جهادی 75 گروه است، گفت: از این تعداد، 13 گروه جهادی جغرافیا محور و 62 گروه محله محور هستند.

جلال قراخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به بخشی از اقدامات بسیج سازندگی توسط گروه‌های جهادی اظهار داشت: احداث 10 پروژه مسکن برای مددجویان با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن شهرستان یکی از اقدامات گروه‌های جهادی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه 25 پروژه مرمت مسکن محرومین از دیگر اقدامات این گروه‌ها است، ادامه داد: 5 پروژه مرمت مدرسه و 12 مورد نقاشی مدارس نیز با همکاری اداره آموزش پرورش انجام شده است. 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ایجرود به فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان در حوزه آبرسانی نیز اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی به 14روستای ایجرود بالا در قالب طرح امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: آبرسانی در روستای خانجین، گلابر، سعیدآباد، قزلجه و آرمتلو و آبرسانی آب کشاورزی در روستای خوئین و کمک به احداث مزار شهید گمنام در روستای خوئین از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان ایجرود بوده است.

قراخانی با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره 16 در شهرستان ایجرود نیز گفت: تسهیلات اشتغالزایی به 256 نفر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات جهاد روشنایی با نصب پنل‌های خورشیدی به تعداد 30 مورد با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال با سود 4 درصد و باز پرداخت تسهیلات 7 ساله از دیگر اقدامات انجام در این زمینه بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر