logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهدا به رگ‌های پیکر جامعه خون تزریق می‌کنند

شهدا-به-رگ‌های-پیکر-جامعه-خون-تزریق-می‌کنند
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید در رگهای جامعه تزریق می‌شود، بیداری و تحرک و مسیر را مشخص می‌کند و اگر شهدا نبودند، مسیر دقیق انقلاب به سلامت نمی‌توانست حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»یادواره شهدای روستای نصیرآباد خرمدره ، با حضور سردار حسین رضا صادقی مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و بسیجیان و اهالی نصیرآباد در مسجد صاحب الزمان نصیرآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید

سردار صادقی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور اظهار داشت: شهدا مثل ستارگان علامت و هدایتگر در تاریکی‌ها هستند و امروز شاخص ما باید شهدا باشند.

وی گفت: وقتی شهید به زمین می افتد خداوند به او ندا می‌دهد آفرین بر تو که روح مطهرت از بدنت جدا شد و بشارت الهی و نعمت الهی نصیب آنهاست که آن نعمت‌ها را هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده و هیچ بشری به ذهنش خطور نکرده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید در رگهای جامعه تزریق می‌شود، بیداری و تحرک و مسیر را مشخص می‌کند و اگر شهدا نبودند، مسیر دقیق انقلاب مقدس ما به سلامت نمیتوانست حرکت کند.

صادقی افزود: هر کسی در مسیر الهی حرکت کند خدا یاری‌اش می‌کند، باور کنیم شهدا زنده‌اند، خیلی از اتفاقات ناگواری که رخ داده، شهدا مشکل گشا بوده اند، حاج قاسم بعد از شهادت، تکثیر و اثرگذارتر شد و مکتب حسینی با ایده و نظر و مکتبش تزریق شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر