logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۴۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

دستگاه‌های اجرایی مهمترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند

دستگاه‌های-اجرایی-مهمترین-عامل-کندی-کار-تولیدکنندگان-کشور-هستند
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دستگاه‌های اجرایی ما خودشان مهمترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند و نظام اداری دست فعالان اقتصادی را بسته و بعضاً با تنگ‌نظری‌هایی روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید احسان خاندوزی امروز در جلسه بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان ابهر در بین فعالان اقتصادی این شهرستان گفت: این دولت مشتاق شنیدن مشکلات از زبان فعالان اقتصادی است و سعی ما این است که متقاضیان این عرصه را بدون تشکیل کارگروه‌ها به طور مستقیم به بانک‌‌ها جهت دریافت وام ارجاع دهیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی ما خود نیز عامل کندی بسیاری از کارها هستند، انشاالله با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت بزودی مشکل وام فعالان اقتصادی را حل و همچنین دو واحد که به علت عدم توانایی در پرداخت وام خود به بانک‌ها به مشکل برخوردند انجام خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه این شهرستان دارای سرمایه انسانی بسیاری است، گفت: نظام اداری دست فعالان اقتصادی را بسته و بعضاً با تنگ‌نظری‌هایی روبرو هستیم ولی با همتی که در این فعالان وجود دارد انشالله با این مشکلات غلبه خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی ما خودشان مهمترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند، گفت: بنده بدون اینکه کار گروهی تشکیل دهم و فعالان این حرفه را به جای دیگری حواله کنم خود شخصاً رسیدگی خواهم کرد و همین امروز درخواست‌های شما را به بالاترین مقام مسئول ارجاع خواهم داد و از مدیرکل اقتصاد دارائی استان پیگیر باشید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر