logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۴۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مهمترین رکن جنبش دانشجویی عدالت خواهی و آرمانگرایی است

مهمترین-رکن-جنبش-دانشجویی-عدالت-خواهی-و-آرمانگرایی-است
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دانشجو در تمام عرصه های علمی و فرهنگی حضور فعال دارد گفت: مهمترین رکن جنبش دانشجویی عدالت خواهی و آرمانگرایی است.

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان ۱۶ آذرماه یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب است که این روز مهم،  روز دانشجو نام گذاری شده است گفت: روزی که دانشجویان دست در دست هم با استکبار مبارزه کردند و با افتخار در این راه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید
وی گفت: این حرکت مجاهدانه بیانگر جنبش ۷۰ ساله است که تا به امروز ۷۰ سال از این واقعه بزرگ تاریخی ۱۶ آذر ماه می‌گذرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان عنوان کرد: مهمترین رکن جنبش دانشجویی عدالت خواهی و آرمانگرایی است یا به تعریف دیگر دانشجو همیشه چشم بینا و زبان گویای مردم در عرصه‌های مختلف بوده است.
محمدی افزود: دانشجو با سرلوحه قرار دادن عدالت خواهی با مشکلات موجود مقابله می‌کند و راهکارهای مفیدی در این امر ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: از طرف دیگه دانشجو همانطور که شهید بهشتی فرمودند؛ موذن جامعه است که اگر موذن به موقع اذان نگوید نماز همه قضا خواهد شد و  این بیانگر  روحیه آرمانگرایی دانشجو است.
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان ابراز کرد: طبع آرمان گرایی و عدالت خواهی در دانشجو  باعث شده که روحیه مطالبه‌گری را در خود تقویت نماید و در انقلاب اسلامی دانشجویان در تحقق آرمان‌های انقلاب تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند و در تحقق پیروزی حق علیه باطل نقش بسیار پررنگی داشتند.
محمدی عنوان کرد: دانشجویان در هشت سال دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف جنگ حضور فعال داشتند و جزو خط شکنان در جبهه حق علیه باطل بودند آنها همیشه علمدار بودند بعد از انقلاب پر شکوه نیز دانشجویان در عرصه‌های علمی و فن آوری تجهیزات حضور یافته و جزو افتخار آفرینان در این حوزه هستند.
وی گفت: دانشجویان با سعی و تلاش خود سعی دارند به قله پیشرفت رسیده و موجب افتخار گردند و جایی که احساس شود مسئله‌، کمبود یا مشکلی وجود دارد سعی می‌کند مطالبه گری باشد تا مشکل یا مسئله مد نظر مورد پیگیری قرار گیرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان ابراز کرد: لذا درباره جنبش دانشجویی رهبری معظم انقلاب فرمودند؛ دانشجو یک روشنفکر تمام عیار مسلمان است و سه تا ویژگی جدی در دانشجو وجود دار که عبارتند از یک عدالت، آرمان خواه و سه تلاشگر و مجاهد در راستای رسیدن به همین آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به نظر می‌رسد که تا به امروز دانشجو توانسته است به وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد عمل نموده باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر