logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۴۱۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر اقتصاد و دارایی:

سیاست برخورد با ابربدهکاران بانکی سبب تمکین آنان شد

سیاست-برخورد-با-ابربدهکاران-بانکی-سبب-تمکین-آنان-شد
وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر پیگیری سیاست سال گذشته در مورد ابر بدهکاران بانکی گفت: این سیاست موجب تمکین ابر بدهکاران برای پرداخت بدهی‌های خود شده و سبب ایجاد ظرفیت برای تسهیلات گیرندگان جدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احسان خاندوزی امروز در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار داشت: با توجه به دستور کارهایی که در حوزه حل مسائل اقتصادی استان‌ها از طرف رئیس جمهور به استان‌ها تکلیف شده است، دو دسته از مسائل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در سفر به استان زنجان که یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است، مسئله تشویق سرمایه‌گذاران خارجی است و این استان ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به وضع فعلی دارد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با همکاری بین استانداری و وزارت اقتصاد و دارایی؛ امروز مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان افتتاح شد و امیدواریم علی‌رغم اینکه در شش ماه اخیر در استان زنجان بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ثبت شده در استان قطعیت یافته اما با ظرفیت‌های موجود این عدد باید بیشتر شود چراکه پتانسل بالا است. 

خاندوزی گفت: امیدواریم سال آینده شاهد به ثمر نشستن سرمایه گذاری‌های خارجی در استان باشیم.

خاندوزی با تاکید بر پیگیری سیاست سال گذشته در مورد ابر بدهکاران بانکی گفت: این سیاست موجب تمکین ابر بدهکاران برای پرداخت بدهی‌های خود شده و سبب ایجاد ظرفیت برای تسهیلات گیرندگان جدید می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر