logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۴۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر اقتصاد و دارایی:

مانع حقوقی اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در حال پیگیری است

مانع-حقوقی-اختصاص-سهام-عدالت-به-جاماندگان-در-حال-پیگیری-است-
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به موضوع اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: مانع حقوقی در این راستا وجود دارد اما طبق سیاست کلی مسائل و مشکلات به نحو مطلوب در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احسان خاندوزی امروز در سفر یک روزه خود به زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: امیدواریم به توسعه ریل اقتصادی استان کمک نماییم چراکه برخلاف بسیاری از استان‌های دیگر؛ ریل گذاری استان زنجان درست است.

بیشتر بخوانید

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه استان زنجان فرهیخته و حسینی هستند، گفت: با مرور شاخص‌های استان زنجان درهم‌آمیختگی زیبای فرهیختگی سبب شده است که استان زنجان به لحاظ بهره‌وری عملکرد قابل دفاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ نرخ مشارکت اقتصادی جزو استان‌های برتر است، گفت: همزمان با این نرخ رشد در شاخص بیکاری نیز در موقعیت خوبی دارد.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه نسبت تسهیلات به سپرده در استان زنجان بالای ۱۰۰ درصد است، تصریح کرد: بهترین استفاده از ریال به ریال منابع می‌شود.

خاندوزی اذعان کرد: به لحاظ عدالت نیز استان زنجان جزو بهترین‌های ضریب جینی کشور است و اختلاف و نابرابری عدالتی نیز فاحش نیست و همه این‌ها محصول تلاش مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه مردم گرفتاری‌های خود را دارند و تورم به قدرت خرید مردم صاحبان حقوق ثابت؛ فشار می‌آورد، گفت: اما با تمام این‌ها تلاش‌ها نیز برای برطرف کردن موانع و مشکلات به کار گرفته شده است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه بسیاری از جذابیت‌ها و عدم جذابیت‌ها برای سرمایه‌گذاری به همین مدیران استانی باز می‌گردد، گفت: هر چند بخشی از موضوع ایجاد جذابیت‌های سیستمی به مدیران و مسئولان ارتباط ندارد و به موضوعات دیگر در ارتباط است.

خاندوزی در ارتباط با ارائه اختیار محلی در خصوص برخی مسائل همچون مولد سازی، بیان کرد: اگر جامعه محلی توانمند نشود نمی‌توانیم مسائل و مشکلات را در کشور حل نماییم.

وی با اشاره به محور مهم درآمدی یاداور شد: بنده تمرکز را بر روی ظرفیت مولدسازی قرار داده‌ام، این مسئله که از ظرفیت مولدسازی برای پروژه‌های عقب افتاده استان استفاده شود درست است اما باید از تهاتر بین دستگاهی پرهیز کنیم چراکه این امر خود ایجاد چالش‌های بعد را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دولت ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی را تخصیص داد، گفت: اما از این به بعد جز مولد‌سازی نمی‌توانیم بودجه عمرانی را کاملا اختصاص دهیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به موضوع اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: مانع حقوقی در این راستا وجود دارد اما طبق سیاست کلی مسائل و مشکلات به نحو مطلوب در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر