logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۴۰۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر خبر داد:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در روستای ینگی‌کند ابهر

دستگیری-شکارچیان-غیرمجاز-در-روستای-ینگی‌کند-ابهر
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر گفت: شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات روستای ینگی‌کند شهرستان ابهر قبل از اقدام به شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

سیدرضا مدنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر در راستای وظایف سازمانی و اجرای برنامه گشت و کنترل منطقه و جلوگیری از شکار غیرمجاز، شکارچیان غیرمجاز را که در ارتفاعات ینگه‌کندی شهرستان ابهر قبل از اقدام به شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: از این متخلفان یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی تکلول دارای جواز حمل منقضی‌الاعتبار و تعداد ۱۰ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف و پرونده متهمین جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان ابهر شد.

مدنی تصریح کرد: لذا در اجرای ماده ۱۴ قانون شکار و صید کلیه ادوات شکار غیرمجاز تا رسیدگی نهایی قضایی توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر توقیف شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر گفت: نابودی گونه‌های گیاهی و جانوری، آثاری مثل تخریب منابع آب و خاک، آلودگی هوا و بر هم خوردن تعادل زیست‌بوم را به دنبال دارد که همه آنها منجر به پیامدهای فاجعه‌آمیزی برای حیات انسان می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر سازمان حفاظت محیط زیست و محیط‌بانان این مجموعه که براساس وظیفه ذاتی خود برای حفظ تنوع زیستی تلاش می‌کنند، همکاری قابل تقدیر شهروندان و تشکل‌های مردمی و فعالان محیط‌زیست نیز در این زمینه نقش‌آفرین است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر