logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۴۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سایت کوی زیتون و ثمین ۲ برای انتقال فاز اول کوی فلسطین در نظر گرفته شد

سایت-کوی-زیتون-و-ثمین-۲-برای-انتقال-فاز-اول-کوی-فلسطین-در-نظر-گرفته-شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت‌های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می‌شوند.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد، گفت: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و امام جماعت این منطقه، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی هستند.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: عملیاتی شدن طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مسئولین استان بوده که همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه در سه فاز براساس برنامه ریزی، ساکنین این محله جابه جا خواهند شد، گفت: کوی فلسطین ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری دارد و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته ساکنینی که در محدوده نزدیک به راه آهن قرار دارند در اولویت اول برای جا به جایی هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت‌های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر