logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۴۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر تعاون روستایی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

توزیع ۸۴ میلیون لیتر سوخت توسط شبکه تعاون روستایی استان زنجان

توزیع-۸۴-میلیون-لیتر-سوخت-توسط-شبکه-تعاون-روستایی-استان-زنجان
مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: این شبکه در راستای تحقق وظایف خود در هشت ماهه امسال توانسته ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت بین کشاورزان و بهره برداران توزیع کند.

عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: از ۱۸۰ عاملیت مجاز توزیع نفت خام در استان ۱۲۰ فروشندگی در اختیار تعاون روستایی استان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرکت‌های تعاونی روستایی در دورترین نقاط استان، سوخت خانوارهای فاقد گاز و همچنین سوخت ماشین‌آلات کشاورزی را در محل تحویل می‌دهند.

مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: ۶۶ درصد فروشندگی‌های نفت خام روستایی زیرمجموعه تعاونی‌های روستایی است و ماموریت مهم سوخت‌رسانی‌ خانوارها و ماشین‌آلات را بر عهده دارد.

 وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر از سوخت مورد نیاز روستاهای فاقد گاز طبیعی و ماشین‌آلات کشاورزی توسط ۱۲۰ فروشگاه تعاون روستایی استان توزیع شده است.

جعفری گفت: این میزان سوخت براساس سهمیه تعیین شده در کالا برگ‌های الکترونیک بین اهالی روستاهای فاقد گاز توزیع شد.

وی اذعان کرد: یکی از مھمترین وظایف این شبکه خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان است که باتلاش و همکاری شرکت‌ھای تعاونی روستایی و بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت فراورده‌های مواد نفتی در حال انجام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر