logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۴۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

صدور کارت هوشمند ملی برای افراد خاص توسط ثبت احوال استان زنجان

صدور-کارت-هوشمند-ملی-برای-افراد-خاص-توسط-ثبت-احوال-استان-زنجان-
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه به منظور بهره‌مندی افراد دارای معلولیت بالا از خدمات اجتماعی اداره ثبت احوال استان زنجام اقداماتی انجام شده است گفت: اخذ درخواست کارت هوشمند ملی برای افراد خاص توسط ثبت احوال استان زنجان انجام می‌شود.

مهدی ژاله چیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ادارات ثبت احوال در سراسر استان برای درخواست کارت ملی هوشمند برای افراد با ویژگی خاص و شدت معلولیت بالا خدمات رسانی دارد گفت: اخذ درخواست، گرفتن عکس و اثر انگشت جهت صدورکارت هوشمند ملی در مناطق شهری و روستایی برای افراد دارای معلولیت بالا توسط اکیپ سیار اداره ثبت احوال استان زنجان انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید در نظر داشت که هر گونه انجام خدمات بانکی و اداری لازم به داشتن کارت ملی هوشمند است از این رو اداره ثبت احوال در تمام شهرستان‌ها برای بهره‌مندی افراد دارای معلولیت بالا اکیپ‌هایی سیار مستقر کرده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان عنوان کرد: این طرح به منظور صدور کارت ملی هوشمند برای افراد دارای معلولیت بالا و بهره‌مندی از هر گونه خدمات اجتماعی در استان زجان انجام شد و جامعه هدف در این اقدام بهزیستی است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر