logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

ضرورت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در استان زنجان

ضرورت-برگزاری-نمایشگاه-دستاوردهای-پژوهش،-فناوری-و-فن-بازار-در-استان-زنجان
عضو هیات علمی دانشکده فنی اطلاعات و علوم رایانه استان زنجان گفت: گروهای صنعتی و شرکت‌های آکادمی داشته‌های خود را در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان زنجان به نمایش گذاشتند.

محسن هوشمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در هفته پژوهش نمایشگاهی در مرکز استان دایر شده است که گروه‌های صنعتی و شرکت‌ها آکادمی و تحقیقاتی سعی دارند که داشته‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کنند گفت: موسسه دانش و تحصیلات تکمیلی نیز چنین ایده‌ای در دستاوردهای پژوهشی به کار برده است که وظیفه مهم یک دانشگاه تحقیق و پژوهش است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان زنجان از دانشجویان دانشگاه‌های کامپیوتر و ابزارهایی که در هوش مصنوعی فعال هستند دعوت به عمل آمده است.
 
عضو هیات علمی دانشکده فنی اطلاعات و علوم رایانه استان زنجان عنوان کرد: مزیت این نمایشگاه‌ها از دو جنبه مورد بررسی است که در مرحله اول دانشجویان تشویق می‌شوند که تحقیقات دانشجویی را خوب پیش ببرند و به نتیجه برسانند.
 
هوشمند افزود: دوم اینکه مخاطب و بیننده که از غرفه‌ها دیدن می‌کنند با برخی وسایل و ابزارهای کاربردی که در حیطه هوش مصنوعی است آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر