logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۴۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

زنجان در انتظار بارش باران

زنجان-در-انتظار-بارش-باران-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای شهر زنجان در طی 24 ساعت گذشته حداقل منفی سه و حداکثر 19 درجه سانتیگراد است گفت: آخر هفته جاری و اوایل هفته آینده استان زنجان شاهد بارش‌های پراکنده باران خواهد بود.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پدیده خاصی در هوای استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه وجود ندارد و شرایط پایدار برقرار است گفت: پوشش ابر در روز چهارشنبه افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: روز پنج شنبه  یک موج از استان عبور می‌کند، که این موج همراه با وزش باد نسبتا شدید و افزایش ابر همراه خواهد بود که احتمال بارش پراکنده نیز در استان وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: میزان بارش‌ها در روز شنبه بیشتر است که از نظر وزش باد در روزهای جمعه و شنبه در شرایط عادی قرار دارد.

محمدی ابراز کرد: بازده زمانی وزش باد روزهای پنج شنبه تا شنبه است که روز شنبه  شرایط ناپایدار و بارش‌ها بیشتر خواهد بود و وزش باد شدید برای روز پنج شنبه پیش‌بینی است و دمای هوا نیز تغییر آنچنان نخواهد داشت.

وی افزود: سردترین نقطه استان روستای خیرآباد شهرستان سلطانیه با منفی 7 درجه و گرمترین آن شهرستان گیلوان با 24 درجه سانتیگراد است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای شهر زنجان در طی 24 ساعت گذشته حداقل منفی سه و حداکثر 19 درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر