logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۴۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئات تکواندو شهرستان ایجرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

کسب 18 مدال رنگارنگ توسط تکواندوکاران ایجرود+عکس

کسب-18-مدال-رنگارنگ-توسط-تکواندوکاران-ایجرود+عکس
رئیس هیئات تکواندو شهرستان ایجرود گفت: هیئات تکواندو شهرستان ایجرود از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت در سه مسابقه شرکت کرده و توانسته 18 مدال رنگارنگ کسب کند.

هاتف نعمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: هیئات تکواندو شهرستان ایجرود از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و پس از گذشت ۴ ماه با پیگیری‌های انجام شده تکواندو بانوان هم راه اندازی شد و پس از آن در روستای قارختلو هم اقدام به راه اندازی باشگاه تکواندو کردیم که نوجوانان منطقه ایجرود بالا نیز زیر نظر استاد مسعود اسماعیلی تکواندو را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در بخش آقایان از شهر زرین آباد و روستاهای ینگی کند، اوزان بیدکینه، گلابر، ینگی‌کند، الماسی، قره سعید و قارختلو حدود ۹۸ تکواندوکار جذب شده است، ادامه داد: بعد از گذشت دو سال و نیم ۴۶ تکواندوکار فعال کمربندهای آبی و قرمز دارند که نیمی از نفرات در بهار ۱۴۰۳ آماده آزمون دان یک خواهند بود.

رئیس هیئات تکواندو شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه در بخش بانوان از شهر زرین‌آباد و روستاهای ینگی‌کند، اوزان، بیدکینه، گلابر، قره‌سعید و قارختلو حدود ۱۲۰ تکواندوکار جذب شده است، تصریح کرد: در این بخش هم ۳۴ تکواندوکار فعال کمربندهای آبی و قرمز دارند که نیمی از نفرات در بهار ۱۴۰۳ آماده آزمون دان یک خواهند بود.

وی با بیان اینکه در این مدت اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی شهرستان ایجرود در دو مرحله کردیم که استعدادهای برتر شناسایی و هدف گذاری آغاز شد، خاطر نشان کرد: تکواندو کاران شهرستان تاکنون در سه مسابقه قهرمانی استان زنجان شرکت کرده‌اند که حاصل زحمات تکواندو کاران در آخرین مسابقه ۷ مدال طلا، ۵ نقره و ۶ برنز در بخش پسران بود.

نعمتی افزود: دختران نیز در اولین حضور خودشان در لیگ استانی پومسه جام ایراندخت موفق به کسب مقام سومی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳ نفر از پسران و یک نفر از دختران مستعد این رشته در لیگ استانی تکواندو و در بخش مبارزه در تیم‌های مختلف حضور دارند و به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر