logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۰۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مشکلی از بابت تامین میوه شب یلدا در استان زنجان نیست

مشکلی-از-بابت-تامین-میوه-شب-یلدا-در-استان-زنجان-نیست
مدیر عامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: از بابت تامین میوه شب یلدا پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان وارد عمل شده و قریب به ۱۴۰ تن انار و حدود یک هزار تن سیب تامین شده است.

عبدالله اسماعیلیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: از بابت تامین میوه شب یلدا پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان وارد عمل شد به طوری که سیب و انار به اندازه کافی تامین شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه میوه تامین شده توسط پایانه صادرات محصولات کشاورزی بیشتر از نیاز استان است، گفت: قریب به ۱۴۰ تن انار و حدود یک هزار تن سیب تامین شده است.

مدیر عامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه کیوی و پرتغال فعلا توسط پایانه صادرات تامین نشده است، گفت: در صورتی که برنامه‌ای توسط سازمان جهاد کشاورزی ابلاغ شود در این زمینه نیز پایانه صادرات ورود خواهد کرد و تامین میوه را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی تامین کننده میوه شب یلدا در استان است و با این حال هیچ مشکلی ازبابت تامین میوه شب یلدا در استان نیست.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه قیمت میوه شب یلدا بر اساس قیمت بازار است، اذعان کرد: هر میزان میوه‌ای که عرضه شود قیمت ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تامین میوه شب عید را نیز پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان انجام خواهد داد؛ گفت: سیب تامین شده و برای تامین پرتقال نیز رایزنی‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر