logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۴۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده خبر داد:

تهیه و توزیع بیش از ۵۱ میلیون لیتر انواع سوخت در خدابنده

تهیه-و-توزیع-بیش-از-۵۱-میلیون-لیتر-انواع-سوخت-در-خدابنده
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده گفت:بیش از ۵۱ میلیون لیتر سوخت در هشت ماهه سالجاری توسط ۶۵ عاملیت سوختی تعاونی در بین مناطق روستایی و شهری خدابنده تهیه و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،اسماعیل کرمی زرندی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده اظهار کرد:بیش از ۵۱ میلیون لیتر سوخت در هشت ماهه سالجاری توسط ۶۵ عاملیت سوختی تعاونی در بین مناطق روستایی و شهری خدابنده تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این میزان سوخت شامل سوخت مصارف بخش کشاورزی،حمل نقل(نفت گازوبنزین)،سوخت مصارف خانوارهای روستایی فاقد گاز شهری(نفت سفیدوگاز مایع) است که در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع نیازمندی‌های جامعه هدف ،کشاورزان و ساکنین روستاها است که از اقدامات و فعالیتهای شاخص تعاونیهای روستایی شهرستان خدابنده به شمار می‌آید.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و زمستان و اینکه این مقدار افزایش خواهد داشت، ادامه داد: این میزان مواد سوختی در مناطق روستایی و شهری خدابنده توزیع خواهد شد.

این مسئول به خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقداماتی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در شهرستان خدابنده در حال انجام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر