logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۴۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر خبر داد:

تشدید بازرسی‌ها بر بازار یلدای شهرستان ابهر

تشدید-بازرسی‌ها-بر-بازار-یلدای-شهرستان-ابهر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر از تشدید بازرسی بر بازار یلدای ابهر خبر داد و گفت: ۲ اکیپ بازرسی، متشکل از ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، جهاد، اتاق اصناف، بهداشت، دامپزشکی بازار شب یلدا در شهرستان ابهر را رصد می‌کنند.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از افزایش نظارت‌ها و تشدید بازرسی‌ها بر اقلام پرمصرف در آستانه شب یلدا در سراسر شهرستان ابهر خبر داد و گفت: باتوجه به درپیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید اقلام کالاهای پرمصرف، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ابتدای آذرماه جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر تشکیل ۲ اکیپ بازرسی و نظارت بر قیمت کالاهای یلدایی در شهرستان، افزود: در این گروه‌های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل بازرسان سایر ارگان‌های مرتبط متشکل از ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، جهاد، اتاق اصناف، بهداشت، دامپزشکی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.

عزیزی با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تشریح کرد: اولویت نظارت‌ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه و بازرسی از میادین میوه و تره‌بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهرهای استان مبنی بر رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: در طول اجرای این طرح رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اولویت قرار دارد تا از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر