logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۴۰۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده:

دشمنان انقلاب همواره سعی در دروغ پردازی علیه انقلاب هستند

دشمنان-انقلاب-همواره-سعی-در-دروغ-پردازی-علیه-انقلاب-هستند
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان خدابنده گفت: دشمنان به طرق مختلف سعی در دروغ پردازی علیه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»و به نقل از نسیم اشراق فرهاد کرامت رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان خدابنده با اشاره به تهاجم فرهنگی اظهار کرد: دشمنان و بویژه کشورهای غربی همواره سعی در دروغ پردازی و شبیخون فرهنگی به طرق‌های مختلف بوده و هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دشمنان ما هزین‌های گزافی می‌پردازند تا جوانان و خانوادهای ما را علیه نظام قرار دهند، اما خوشبختانه ملت و قشر دانشجویان و دانش آموزان ،با بصیرت و آگاهی خود نقشه دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جهاد تبین یکی از راهکارهای مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین خاطر نشان کرد: ارتباط مردم و جوانان ما الخصوص قشر دانشجویی با کشورهای اسلامی و راه اندازی جنبش دانشجویی و هم چنین آرمان خواهی و پیگیری آن، از ویژگی‌های مهم در مقابله با امپراطوری دروغ دشمنان از نگاه قشر دانشجویی است.

کرامت بیان داشت: مردم و دانشجویان و دانش آموزان و هم چنین مسئولان به دنبال عدالت باشند و با ارائه برنامه‌های خوب و پیگیری آرمان خواهی علیه تهاجم و آسیب‌های اجتماعی مقابله کنند.

این مقام مسئول گفت: کشورهای غربی همیشه و در همه حال برنامه‌ریزی و فعالیت خود را در جهت آسیب رساندن به پای‌های فرهنگی و علم و دانش انجام خواهند داد و در این راه سکوت نخواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: خشم یکی از آسیب‌های مهم اجتماعی زندگی امروزه است که تبعات سنگینی هم دارد و باید آن را کنترل کرد و جوانان، آن را مدیریت کنند.

کرامت ادامه داد: در خصوص آگاه‌کردن جوانان در امر تکنولوژی و راندمان‌های پیشرفته کشور، راهکار ایده سازی جوانان در خصوص سرعت و پیشرفت و امیدآفرینی و همدلی راهگشا است.

وی در ادامه به هزینه کرد سخت افزاری دشمنان در تهاجم فرهنگی اشاره و گفت: جوانان نخبه ما می‌توانند راهکارهای مناسبی اعمال کنند و می‌توان از تجربه آنان استفاده کرد.

این مسئول در پایان سخنان خود به وجود هزار تحصیل کرده دانشجو تاکید کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور خدابنده بیشترین دانشجو را دارا است و محصلین این دانشگاه با پرداخت یک سوم شهریه، با هزینه کم به تحصیل مشغول هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یک واحد دانشگاهی دولتی محسوب می‌شود و به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته است، به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: برای این روز برنامه خاصی نداریم چرا که این روز با برگزاری امتحانات مصادف شده است،لذا این روز را با پذیرایی و انجام تریبون آزاد ویژه دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر