logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۴۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

روسیاهی امپراطوری دروغین در عرصه‌های مختلف ادامه دارد

روسیاهی-امپراطوری-دروغین-در-عرصه‌های-مختلف-ادامه-دارد-
امپراطوری‌های دروغین در هر عصر و دوره‌ای ظلم آن‌ها در ذهن‌ها تداعی شده است ظلم و ستم این امپراطوری‌ها بیش از کشورهای دیگر شامل ملت ایران شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امپراطوری‌های دروغین در هر عصر و دوره‌ای ظلم آن‌ها در ذهن‌ها تداعی شده است ظلم و ستم این امپراطوری‌ها بیش از کشورهای دیگر شامل ملت ایران شده است.

بیشتر بخوانید
 امپراطوری‌های دروغین با توجه به کینه‌ای که از انقلاب نو پای نظام مقدس جمهوری از خود بروز دادند و سعی کردند به طرق مختلف مقابل آن ایستادگی کنند ولی نتوانستند.
آنها چشم دیدن یک کشور مستقل را نداشتند و به راه و روش مختلف سعی کردند ایران را به سمت خود کشند ولی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و ملت همیشه درصحنه با شکست مواجه شدند.
استقلال و یکپارچگی کنونی ایران مدیون خون هزاران شهید است که اگر ایثار و از جان گذشتگی آنها نبود هیچ گاه پیروزی میسر نبود.
امپراطوری دروغین در تمام عرصه‌ها نام بد از خود به یادگار گذاشته است طوری که هر گاه تاریخ مورد مطالعه قرار می‌گیرد در هر نقطه از جهان حضور داشتند و باعث کشتارهایزنان، کودکان بی دفاع بسیار شده است.
در جنگ هشت سال دفاع مقدس ایران تنها با رژیم بعث طرف نبود بلکه با تمام امپراطوری‌ها در حال جنگ بود و از آنجا که مدیر مدبری چون امام راحل راهنمایی جنگ را بر عهده داشت و جوانان عاشق وطن با تبعیت از این مدیر راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند. و با ایثار و رشادت‌های زیاد توانستند پیروز میدان باشند.
امپراطوری‌های بزرگ برای اینکه بتوانند دوام داشته باشند از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند و باید در نظر داشت هر گاه دشمنان با روی خوش وارد عرصه میشود پشت پرده عملیات روانی شدید در راه است و نباید به مظلوم نمایی آنها توجه نمود و اهمیت قائل شد.
 نمونه بارز در اول انقلاب‌، اعلام تظاهرات ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ از سوی جریان نفاق در اعتراض به لایحه قصاص بود. آن زمان جریان نفاق و در راس آن جبهه ملی در اعلامیه‌ای جمهوری اسلامی برآمده از آرای مردم مسلمان را متهم به استبداد و مردم را به راهپیمایی«ضد اصول اسلامی و شرع مقدس» دعوت نمود و حضرت امام با نطق تاریخی خود به نفاق این جریان سیاسی وابسته به لانه جاسوسی آمریکا پایان دادند. بنیانگذار جمهوری اسلامی در صبح همان روز با افشای چهره نفاق برخی از جریانات سیاسی فرمودند«ملت مسلمان را دعوت می‌کنند که در مقابل نص قرآن کریم راهپیمایی و قیام کنند! تمام تکلیف‌ شما از قشر نویسندگان، روشنفکران، جبهه‌ها، نهضت‌ها و سایرین فقط منحصر به این شده که این جمهوری اسلامی را به هم بزنید و در خارج از کشور طور دیگری نمایش بدهید و مردم را دعوت کنید به شورش؟!». ایشان پس از اظهار تاسف از نفاق در باطن این جریانِ به ظاهر ملی تصریح کردند:«این‌ها مرتدّند. جبهه ملی از امروز محکوم به ارتداد است مگر اینکه بیایند امروز بعدازظهر در رادیو اعلام کنند این اعلامیه‌ای که حکم ضروری مسلمین را غیرانسانی خوانده، از ما نبوده؛ اگر این‌ها اعلام کنند که از ما نبوده، از آن‌ها ما می‌پذیریم»،که البته چنین نکردند.
 
سمیرا قربانی/فعال سیاسی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر