logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۴۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم:

تکمیل پل جدید طارم منجیل به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل-پل-جدید-طارم-منجیل-به-۱۰-میلیارد-تومان-اعتبار-نیاز-دارد
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، به پروژه ساخت پل جدید طارم منجیل درشهرستان طارم اشاره کرد و گفت: برای اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان زنجان سید غفور شفیعی به پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل در شهرستان طارم» اشاره کرد و گفت: این پل قدیمی در سال ۱۳۳۷ ساخته شده است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شروع ساخت پل جدید سال ۹۹ بوده است، اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه با تخصیص اعتبار به این پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد، تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.  

شفیعی، به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان کرد: این پروژه به عرض ۶.۸۰ متر و به طول ۹۰ متر بوده و مجموع وزن این پل ۱۸۰ تن می باشد. 

وی با اشاره به اینکه « پل جدید طارم منجیل» در حوزه استحفاظی استان گیلان محدوده سدسفیدرود است، ابراز کرد: با بازگشایی مسیر احداث راه اصلی« کلور – درام» و «بناب - منجیل » نیز مسافران استانهای شمال غرب زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان نیز به این پل منتهی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، گفت: کامیون‌های سنگین و سبک نسبت به حمل و نقل بار کالا، مسافر ومحصولات کشاورزی به استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران از این پل تردد می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر