logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جهش یکباره؛

قیمت آزاد ۳۷۰ هزار تومانی کپسول گاز مایع در زنجان توسط مسئولان تایید شد

قیمت-آزاد-۳۷۰-هزار-تومانی-کپسول-گاز-مایع-در-زنجان-توسط-مسئولان-تایید-شد
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه قیمت آزاد کپسول گاز مایع ۱۱ کیلویی در استان زنجان ۳۷۰ هزار تومان است، گفت: این قیمت شامل افرادی است که نمی‌توانند از طریق سامانه سدف ثبت نام کنند و گاز مایع تحویل بگیرند.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: گاز مایع توسط شرکت‌ها در سطح کشور توزیع می‌شود و در استان زنجان نیز گاز مایع توسط چهار شرکت در شهرستان‌های زنجان، طارم، قیدار و ابهر توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه چهار شرکت مذکور وظیفه تامین و توزیع گاز مایع در استان را بر عهده دارند، افزود: گاز مایع توزیعی طبق مصوبه مجلس باید در بستر سامانه سدف به صورت سهمیه در قالب شارژ الکترونیکی توزیع شود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه در سطح استان اطلاع‌رسانی‌ها انجام شده و تمام افراد نیازمند گازمایع شناسایی شده است، گفت: خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی برای پخت و پز، صنایع، معادن،اصناف، کارخانجات، مشاغل سیار همچون ایزوگام‌کاران، باقالی‌فروشان، خودروهای گاز مایع سوز تماما شناسایی شده و به همگی گاز مایع یارانه‌ای اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گاز مایع یارانه‌ای تا حال حاضر هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان برای تحویل در درب تاسیسات است، اذعان کرد: معمولا گاز مایع بارگیری شده و درب محل مصرف تحویل داده می‌شود، بنابراین هزینه‌هایی جداگانه از مصرف کننده از این بابت اخذ می‌شود.

حبیبی با اشاره به اینکه قیمت آزاد کپسول گاز مایع ۱۱ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان است، گفت: این قیمت شامل افرادی است که نمی‌توانند از طریق سامانه سدف ثبت نام کنند و گاز مایع تحویل بگیرند، با این وجود در استان زنجان ۱۰۰ درصد ثبت نام در سامانه سدف انجام شده و کسی که بخواهد گاز مایع آزاد خرید کند در استان وجود ندارد و همگان می‌توانند از گاز مایع یارانه‌ای استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: همه می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف و با ثبت نام در سامانه گاز مایع یارانه‌ای بگیرند و نیازی به خرید گاز مایع به صورت آزاد نباشد.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ ]
آقای رئیس شما که مدعی هستید همه چی بر وفق مراد مردم هستش کو کجا پاشو بیا نمایندگیهای ابهر ببین چه خبره بالای گود نشین هی بگو لنگش کن.....ببینید همین شرکت نفت ابهر چگونه به مردم جواب میدن انگار که خدا هستند بر روی زمین واقعا جای تاسف داره کشوری که دومین تولید کننده گاز جهان هستیم برای یی کپسول گاز باید ۱۰۰۰ بدبختی بکشه فقط خدا ازتون نگذره
فرم ارسال نظر