logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۳۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه نور الزهرای زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نسل کشی از ویژگی‌های بارز امپراطوری دروغین است

نسل-کشی-از-ویژگی‌های-بارز-امپراطوری-دروغین-است
مدیر حوزه علمیه نور الزهرای زنجان با بیان امپراطوری‌‌های دروغین با نشر اکاذیب در جامعه سعی در مظلوم نمایی دارد و افراد بیگناه زیادی در این راه شهید شدند گفت: نسل کشی از ویژگی‌های بارز امپراطوری دروغین است.

زهرا علمی فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حاکمان ظالم و مستکبر می‌خواهند ذهنیت مردم را منحرف و آن‌ها را با خود همسو کنند گفت: آن‌ها واقعیات را بیان نمی‌کنند و شروع به نشر اکاذیب کرده و اینگونه اعمال غیر انسانی خود را توجیح می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی گفت:  انسان‌ها فطرتا دنبال حق بوده و از باطل کریزان هستند و آنچه که فطرت انسانی از آن نفرت دارد مورد ظلم قرار دادن یک مظلوم  است.

مدیر حوزه علمیه نور الزهرای زنجان عنوان کرد: برخی از انسان‌‎ها آنقدر بر روی روح و روان خود کار می‌کنند که از خلق و خوی انسان یودن خارج شده و تبدیل به یک موجود قسی القلب می‌شوند.

علمی فر افزود: زمانی که فردی به دنیا می‌آید ذات آن پاک است اگر دشمن بر روح و روان فردی تسلط پیدا کند فرد در برابر کشتارها نیز سکوت می‌کند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و این بیانگر این مطلب است که امپراطوری‌های دروغین با تسلط بر روح انسان‌ها آنها را از انسان بودن و درک از انسانیت داشتن جدا می‌کنند .

وی گفت: امپراطوری‌های دروغین از کشتار افراد بی دفاع لذت می‌برند و از آنجا که قسی القلب شده‌اند خوی و منش انسان بودند ندارند و از طرفی وجدان بیداری هم ندارند تا از کرده خود پشیمان شوند.

مدیر حوزه علمیه نور الزهرای زنجان تاکید کرد: امپراطوری‌های دروغین و حامیان آن‌ها در جریان حملات متعدد به فلسطین و غزه و مورد هدف قرار دادن زنان و کودکان بی دفاع فلسطین به جهانیان ثابت کردند که چقدر قسی القلب هستند و از انسانیت فاصله گرفته و خوی درندگی پیدا کردند.

علمی فر افزود: امپراطوری‌های دروغین  در برابر مقابله با واکنش‌های جهانی  نمی‌توانند واقعیات را بگویند آن‌ها واقف هستند که اگر واقعیات گفته شود محکوم خواهند شد بنابر این پناه می‌آورند به دروغ،  کذب و انحراف ذهنیت مخاطبین تا خود را تبرئه کنند.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ مستکبرین  برای توجیح کشتارهای ناحق زنان، کودکان، جوانان و سالمندان بی دفاع خود را در جایگاه حق قرار می‌دهند و اقدامات خود را انسانی توجیح می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه نور الزهرای زنجان عنوان کرد: اگر در طول سال‌های گذشته  سرنوشت اسرائیل بررسی شود که چرا موجب نفرت جهانیان شده است پی خواهید برد که  نگاهی که صهیونیست نسبت به جهان دارد نگاه یک انسان نیست.

علمی فر ابراز کرد: اعتقاد  کثیف صهیونیست  این است که در جهان نباید افرادی غیر از یهود وجود داشته باشد و فقط نژاد یهود بر جهان برتری دارد.

وی گفت: صهیونیست با مطرح کردن اکاذیبی چون نیروهای حماس 40 کودک یهودی را سر بدیدند خواستند مردم را نسبت به حماس بدگمان کنند در حالی که همه مردم جهان پی بی ماهیت کثیف این رژیم کودک کش برده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر