logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم در گفتگو موج‌رسا:

امپراطوری‌های دروغین راوی حکایات دروغ است

امپراطوری‌های-دروغین-راوی-حکایات-دروغ-است
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم با بیان اینکه دشمن سعی دارد با نفوذ در کالبد جامعه بر اهداف شوم خود برسد گفت: امپراطوری‌های دروغین راوی حکایات دروغ است.

حجت الاسلام محمد علی بایبوردی تبریزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امپراطوری‌های دروغین با مظلوم جلوه دادن خود قصد مخفی کردن حقیقت را دارند گفت: آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و در دست داشتن رسانه‌های مختلف باعث ایجاد عملیات روانی بر روی مخاطبان می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: آن‌ها واقعیت را می‌دانند و از اینکه این واقعیت بر ملا شود رعب و وحشت دارند. جنگ همراه خود ویرانی‌هایی نیز به دنبال دارد و بیشتر این جنگ‌ها برای تصرف قلمرو صورت گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم ابراز کرد: صهیونیست‌ها خود را برترین نژادها می‌دانند و بر این عقیده هستند نژادی که برترین نژادهاست پس تمام جهان باید برای آن‌ها باشد تا بتوانند بر آن حکومت کنند.

حجت الاسلام بایبوردی تبریزی تصریح کرد: 25 سال از شکل گیری دولت غاصب اسرائیل می‌گذرد و در سال 1948 توسط انگلیسی‌ها بعد از سقوط دولت عثمانی اجازه یهودی نشینی و تشکیل دولت صهیونیست داده شد.

وی گفت: در جریان طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل شکست سنگینی خورد و شروع این داستان از سوی فلسطین‌ها و حماس شکل گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم عنوان کرد: زمانی که نیروهای حماس طوفان الاقصی را اجرا کردند اسرائیل تصورنمی‌کرد که همچین شکست سنگینی را از جانب نیروهای حماس متحمل شود.

حجت الاسلام بایبوردی تبریزی تاکید کرد: طوفان الاقصی گوشه‌ای از رشادت‌ها و دلاوری‌های نیروهای حماس بود تا به جهانیان بفهماند اسرائیل از  درون پوچ و خالی است و  به قول فرمایش مقام معظم رهبری؛ اسرائیل از درون در حال نابودی می‌باشد.

وی گفت: طوفان الاقصی به امپراطوری‌های دروغین و طرفداران آن‌ها ثابت کرد که حرکت‌ها و جنبش‌های برگرفته از مردم دوام و ماندگاری بالایی دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم ابراز کرد: طوفان الاقصی هدایت شده از سمت جوانان فلسطین مظلوم بود که 75 سال منتظر چنین روزی بودند و اسرائیل شکست سنگین از جانب حماس را نپذیرفت چرا که قبول شکست برایشان سخت بود.

حجت الاسلام بایبوردی تبریزی ابراز کرد: اسرائیل در پی حملات متعدد به غزه بسیاری از زنان و کودکان بی دفاع را به شهادت رساند تا این شکست جبران شود ولی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست ترمیم نخواهد شد.

وی عنوان کرد: رسانه‌های تحت سلطه امپراطوری‌های دروغین سعی کردند تا اسرائیل را مظلوم جلوه دهند ولی غافل از اینکه تمام جهان بر علیه اسرائیل و حامیان آن به پا خواست و وارد عرصه شدند در واقع امپراطوری‌های دروغین راوی حکایات دروغ است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر