logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۳۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یک خبر خوب؛

سرجین بافت یک قدم به افتتاح نزدیک شد

سرجین-بافت-یک-قدم-به-افتتاح-نزدیک-شد-
بزرگترین مجموعه زنجیره ارزش پوشاک کشور (شرکت سرجین بافت زنجان) همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بزرگترین مجموعه زنجیره ارزش پوشاک کشور (شرکت سرجین بافت زنجان) به زودی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

پس از پیگیری‌های متعدد در دولت سیزدهم، شرکت سرجین بافت(بزرگترین مجموعه زنجیره ارزش پوشاک کشور) همزمان با سفر ریاست جمهور به استان زنجان افتتاح خواهدشد.

در این راستا مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اذعان کرد: تلاش‌هایی برای احیا شرکت سرجین بافت در بازه‌های زمانی مختلف انجام شده است. 

وی با اشاره به اینکه مسائل سرجین بافت به گونه‌ای نبود که بتوان در یک روز حل کرد افزود: مشکلات ارزی سرجین بافت باید از طریق تعزیرات حکومتی کل کشور حل می‌شد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اواخر سال قبل به صورت ویژه پیگیری مشکلات و حل آن‌ها شروع و تجمیع کلیه پرونده‌‌ها در شعبه عالی تجدید نظر با پیگیری‌هایی که در خصوص تسهیلات لازم بود؛ کم کم آغاز شد.

وی با بیان اینکه در طول ۶ ماه اخیر دستگاه‌هایی خریداری و نواقص آن‌ها برطرف شد گفت: در حال حاضر بیشتر دستگاه‌ها در حوزه ریسندگی، بافندگی و دوخت کامل شده است.

گلشنی بیان کرد: در نهایت با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده؛ حکم برائت صادر شد و همین امر مقدمه‌ای برای صدور کارت بازرگانی، باز شدن حساب‌ها و برگشت شرکت به حالت نرمال شد.

وی اذعان کرد: شرکت سرجین بافت جذب نیرو‌ را از فروردین ماه جاری آغاز کرده بود و بیش از ۴۰۰ نفر جذب نیرو داشت. با این حال این فرایند همچنان تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت و امیدواریم به بیش از یک هزار نفر نیرو برسد و می‌توان گفت که در حال حاضر سرجین بافت احیا شده است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه جذب نیرو در مجموعه سرجین بافت گفت: نیروهایی که جذب مجموعه می‌شوند در حوزه ریسندگی باید دوره‌هایی را سپری کنند تا آمادگی لازم برای کار را بدست آوردند و خود مجموعه سرجین بافت به این امر اقدام و نیروهای جذب شده را آموزش می‌دهد با این حال باید گفت در حال حاضر با وجود کار اما با کمبود نیرو مواجه هستیم.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر