logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۳۹۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انتخاب شهردار زنجان بعنوان شهردار الگو در هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر

انتخاب-شهردار-زنجان-بعنوان-شهردار-الگو-در-هشتمین-جشنواره-ملی-مالک-اشتر
علیرضا فیروزفر شهردار زنجان بعنوان شهردار الگو و موفق ترین مدیر دستگاه دولتی سال ۱۴۰۱ در جشنواره ملی مالک اشتر انتخاب و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر، هشتم آذرماه با حضور مقامات و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین در محل سالن پنجم آذرماه این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در ابتدای این مراسم، سرهنگ مقداد فرمانی، دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض خیر مقدم به حضار در مراسم، اظهار کرد: با ابلاغ فرمان اعتلای بسیج تمام تلاش اشراف، رصد جامع برای تحقق اهداف بسیج بوده و امروز برنامه‌های اشراف در سلسله مراتب بسیج مستقر است که از بالاترین سطح تا پایگاه‌های مقاومت قرار دارد.

وی اذعان کرد: در این زمینه اتخاذ رویکرد مردمی در انتخاب گزاره‌های الگو در بدنه جامعه را جامه عمل پوشاندیم. در این جشنواره، شرکت‌کنندگان همانند الگوی بسیج در دفاع مقدس به صورت ترکیب جمعیتی شامل بسیج سازمانی و غیر سازمانی حضور دارند.

در ادامه، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره مالک اشتر و نیز عرض خیرمقدم به حضار در مراسم بیان کرد: امروز توفیق داشتیم که خدمت مقام معظم رهبری رسیده و از بیانات نورانی ایشان بهره بردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به خوبی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی اقدام کنیم.

گفتنی است، در پایان برگزاری این مراسم و با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسئولان این نهاد انقلابی، از برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین و نیز خانواده شهدای مدافع حرم و فعالان حوزه مقاومت تجلیل شد.

شایان ذکر است در این مراسم علیرضا فیروزفر شهردار زنجان بعنوان شهردار الگو و موفق ترین مدیر دستگاه دولتی سال ۱۴۰۱ در جشنواره ملی مالک اشتر انتخاب و تجلیل شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر