logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

بازگشایی و لایروبی چهار دهنه پل ورودی شهر هیدج

بازگشایی-و-لایروبی-چهار-دهنه-پل-ورودی-شهر-هیدج
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: در امتداد رودخانه ابهررود، واقع در ورودی شهر هیدج که توسط متخلفین با رهاسازی زباله و نخاله های ساختمانی به صورت کامل مسدود شده بود لایروبی شد.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در امتداد رودخانه ابهررود، واقع در ورودی شهر هیدج، ضلع جنوبی پارک بانوان، چهار دهنه پل اصلی که توسط متخلفین با رهاسازی زباله و نخاله‌های ساختمانی به صورت کامل مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این امر موجب مسدودی کامل جریان رودخانه شده که برای چندمین بار توسط عوامل محترم شهرداری هیدج و پیمانکار محلی (شرکت شمش صنعت هیدج) با ادوات سنگین کمپرسی و لودر به صورت کاملا فنی و اصولی به مساحت ۶ هزار و ۵۳۰ مترمربع بازگشایی و لایروبی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: از تمامی شهروندان محترم تقاضا داریم که نسبت به رهاسازی زباله ها و نخاله‌های ساختمانی در بسترهای رودخانه علی‌الخصوص در ورودی پل‌‌ها و کالورت‌ها جدا خودداری بعمل آورده و در محل‌های تعیین شده از سوی شهرداری هر شهر نسبت به دفع نخاله‌ها و زباله‌ها اقدام کنند.

رئیس امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: در صورت مشاهده متخلفین با تهیه تصاویر و مستندات فوراً به شهرداری و امور منابع آب ابهر به شماره تماس ۰۲۴۳۵۲۷۳۲۲۲ اطلاع رسانی کنند. 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم نسبت به هرگونه وقوع تخلف و جرم در حوزه آب؛ حفرچاه‌های غیر مجاز، تصرفات بستر رودخانه، رها سازی زباله و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و... به‌خاطر سلامتی و آینده فرزندانمان هم که شده بی‌تفاوت نباشیم و خود را جزئی از مجری قانون بدانیم تا در حفظ حقوق عامه و بیت‌المال به نوبه خود سهیم باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر