logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد:

اهدای ۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان ابهری

اهدای-۳۴-سری-جهیزیه-به-نوعروسان-ابهری
رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: ۳۴ سری جهیزیه طی سال‌جاری به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ابهری اهدا شده که این کار در راستای کمک به زوجین جوان نیازمند در جهت جوانی جمعیت است.

ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت:  در راستای کمک به زوجین جوان، کمیته امداد امام خمینی(ره) ابهر، ۳۴ سری جهیزیه طی سال‌جاری به نوعروسان تحت حمایت خود اهدا کرده و ۱۲ مورد نیز در صف نوبت قرار دارند، که انشالله بتوانیم با لطف خداوند و کمک‌های خیرین ابهری این ۱۲ مورد هم در آینده نزدیک تهیه و به نوعروسان تحت حمایت اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۵ قلم تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به ارزش ۳۵میلیون تومان تأمین شده است. 

احمدی با بیان اینکه ارزش ریالی جهیزیه اهدا شده ۳۵ میلیون تومان است، اظهار داشت: قیمت این اقلام در کارخانه بیش از ۵۰ میلیون تومان است، اما تولیدکنندگان به ما کمک کردند و اقلام را با قیمت مناسب در اختیار ما گذاشتند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: ۱۰۰ درصد کالا‌های جهیزیه از تولید داخل است و یکی از برنامه‌های کمیته امداد در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع جهیزیه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر