logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

انعکاس پیشرفت‌ها در جامعه باعث امید آفرینی می‌شود

انعکاس-پیشرفت‌ها-در-جامعه-باعث-امید-آفرینی-می‌شود-
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیارس از مردم درباره روند کار و پیشرفت مراکز تولیدی و صنعتی بی اطلاع هستند گفت: انعکاس پیشرفت‌ها در جامعه باعث امید آفرینی می‌شود.

گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن سهندی روز سه شنبه در اردوی رسانه‌ای راویان پیشرفت که در شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک نخ تایر صبا زنجان برگزار شد با بیان اینکه در شرایط اقتصادی تولید کنندگان در عرصه‌ها و فعالان در زمینه اقتصادی نقش مهمی برای پیشبرد تامین کالاهای اساسی ایفا می‌کنند گفت: باید قدردان زحمات فعلان در زمینه اقتصادی باشیم آن‌ها به عنوان افسران جبهه اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: امروزه با جنگ اقتصادی دشمنان در کشور روبرو هستیم که نسبت به این امر باید آگاهی و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد و باید در نظر داشت که هر کس به طرق مختلف برای پیشرفت و آبادانی مملکت تلاش می‌کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ابراز کرد: یکی از پایه‌های حوزه قدرت نرم،  اقتصاد است چون حوزه تولید می‌باشد که رهبر معظم انقلاب در این خصوص چندین سال است که با نامگذاری سال‌ها با شعارهای اقتصادی، اهمیت این بخش را مورد تاکید قرار دادند.
سهندی افزود: امیدواریم با سعی و تلاش خود در این زمینه باعث لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب شویم.
وی اضافه کرد: بسیارس از مردم درباره روند کار و پیشرفت مراکز تولیدی و صنعتی بی‌اطلاع هستند و باید در این زمینه اطلاع رسانی صورت گیرد تا امید آفرینی در جامعه گسترش یابد.
در ادامه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک نخ‌تایر صبا اذعان کرد: کارخانه نخ تایر صبا در زنجان از شرکت‌های زیر مجموعه شستا، بزرگترین تولیدکننده منسوج استخوان‌بندی و پارچه‌های صنعتی در منطقه خاورمیانه است که این جزو افتخارات برای استان زنجان است.
وی گفت: نخ تایر صبا یکی از استراتژیک‌ترین کارخانه‌ها در صنعت کشور است.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ‌تایر صبا)
 افرود: این کارخانه با وجود مشکلات فراوان توانست بیش از ۸۰ درصد نیاز تایرسازان را در کشور با وجود تحریم‌ها تامین کند و در این زمینه خوش درخشیده است.
صنعان افزود: این کارخانه درسال ۹۰ در آستانه ورشکستگی بود که با سعی و تلاش عوامل مربوطه امروز جزو کارخانه‌های مطرح در کشور است.
وی اضافه کرد: تحریم در کشور مدیران را کار پشته کرد تا در عرصه تولید تلاش کرده،  بمانند و ادامه دهند نخ تایر صبا با دارا بودن بیش از ۷۰۰ نیرو در عرصه توسعه صنایع لاستیک فعالیت دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر