logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

واکسیناسیون ۳۰۰ راس دام سنگین توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان

واکسیناسیون-۳۰۰-راس-دام-سنگین-توسط-قرارگاه-پیشرفت-و-آبادانی-استان-زنجان
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه به منظور واکسینه کردن دام های سنگین عمل واکسیناسیون دام در مناطق کم برخوردار انجام شده است گفت: ۳۰۰ راس دام سنگین توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی مورد واکسیناسیون قرار گرفت.

جلال غورقانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه  قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان به مناسبت هفته بسیج و در جهت حمایت از دامداران مناطق هدف اقدام به واکسیناسیون دام‌های سنگین کرده است گفت:  این طرح با هدف جلوگیری از تلفات دامی، خسارت به دامداران، هزینه‌های ویزیت و واکسیناسیون به دامداران روستاهای هدف با همکاری اداره دامپزشکی استان زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: در این اقدام جهادی واکسیناسیون بر علیه بیماری تب مالت گاوی یا دام سنگین و همچنین ویزیت رایگان دام‌های بیمار اقدام شده است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: در این طرح ۳۰۰راس دام سنگین مورد ویزیت و واکسیناسیون قرار گرفت که ۶۰ دامدار روستاهای هدف از این خدمات بهرمند شدند.
غورقانلو ابراز کرد: کار گروه اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با همکاری و مشارکت اداره دامپزشکی شهرستان زنجان با هدف حمایت از دامداران کم برخوردار در مناطق هدف اقدام به ویزیت رایگان دام‌های سنگین نموده است.
وی گفت: در این طرح سعی بر این است تمام دام‌های سنگین در مناطق کم برخوردار مورد واکسیناسیون قرار گیرند تا میزان تلفات ناشی از انواع بیماری‌ در دام‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر