logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۳۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز انجام شد:

افتتاح 100 واحد مسکن مددجویی و 80 پنل خورشیدی در خدابنده

افتتاح-100-واحد-مسکن-مددجویی-و-80-پنل-خورشیدی-در-خدابنده
100 واحد مسکن مددجویی،80 پنل خورشیدی و سایر پروژهای محرومیت زدایی با حضور فرمانده سپاه استان زنجان و مسئولان شهرستانی در خدابنده به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،به مناسبت هفته بسیج، 100 واحد مسکن مددجویی،هشتاد پنل خورشیدی و سایر پروژهای محرومیت زدایی و اشتغالزایی با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده و سایر مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید

سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند:" بسیج لشکر مخلص خداست"اظهار کرد: خیر و برکت در همه میدان‌های جهادی در بسیج را شاهد هستیم.

سردار کرمی افزود: شجاعت روحیه بسیجیان در دوران دفاع مقدس،جنگ ترکیبی و در محرومیت زدایی نمایان است.

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به آمادگی هر لحظه بسیج به کمک رسانی به مردم تصریح کرد: روز به روز روحیه و انگیزه بسیجیان بیشتر می‌شود.

کرمی خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی را یک توفیق الهی عنوان کرد و افزود: اگر درراه خدمت به این مردم صد جان هم داشته باشیم و فدا کنیم باز هم کم است.

وی به تلاش‌های بسیچ سازندگی برای شبکه آبرسانی روستاهای خدابنده اشاره کرد و گفت: به زودی این طرح عظیم آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه استان زنجان همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان چهل و پنج سال مجاهدت و خدمت برای مردم در حوزهای مختلف مسکن،اشتغالزایی،خدماتی عمرانی و هم چنین بهداشتی و درمانی و تامین آب شرب اشاره کرد و در پایان سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی خواستار عمل به رهنمودهای رهبری، قدردانی ولایت و رها نکردن خیمه ولایت شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار کرمی در شهرستان خدابنده نیز به ویژگیهای بسیج اشاره کرد و گفت:بسیج توانسته است در همه حوزها مثل طرهای آب رسانی،اشتغال زایی،عمرانی الخصوص در مبارزه با جنگ نرم دشمنان بدرخشد و با ایمان به خدا و با شجاعت در همه صحنه‌ها حاضر باشد و همه ما قدردان زحمات خستگی ناپذیر بسیج هستیم.

تاراسی فرماندار خدابنده یز در سخنانی از زحمات سپاه و بسیج در همه حوزها قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه بسیج سازندگی خدمات شایانی در محرومیت زدایی در روستاها انجام داده است و چیزی حدود پنجاه درصد روستاها مورد خدمات بسیج سازندگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر