logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار زنجان خبر داد:

استخدام ۷۸ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان

استخدام-۷۸-نفر-در-دستگاه‌های-اجرایی-استان-زنجان
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار زنجان، از مجوز استخدام برای ۷۸ نفر در استان از طریق طرح استخدامی شهيد زين‌الدّين خبر داد و گفت: ثبت نام از ۲ آذر ماه آغاز و تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مرتضی شهامي امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان که با موضوع طرح استخدامی شهيد زين‌الدّين برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفته بسیج؛ اظهار داشت: اتفاقات و فجایع رخ داده در فلسطین سبب شهادت قریب به چندین هزار نفر شده است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه افزود: سال گذشته در سفر دکتر لطیفی به استان زنجان، پیشنهادی از طریق استاندار به ایشان شد تا یک استخدانی متفاوت از استخدام‌های مرسوم در استان انجام گیرد و اتفاقا مورد استقبال نیز قرار گرفت.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه کارهای اولیه انجام و در نهایت منجر به صدور مجوز در ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ شد، گفت: برای اولین بار این اقدام در استان رخ داد به طوری که دستگاه‌های اولویت‌دار با پست‌های کلیدی برای استخدام آماده شدند. 

وی بیان کرد: یکی از ایرادات به سایر استخدام‌ها؛ تصمیمی بود که وزارت می‌گرفت و چندان تمرکزی بر روی استان‌ها نداشت اما در آزمون جاری با شرایطی خاص جوانانی با شرایطی در پست‌های کلیدی استخدام خواهند شد.

شهامی گفت: اداره کل ارتباطات، تعاون و کار، جهاد کشاورزی، استانداری، حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی، راهداری، صنعت و معدن و تجارت و سازمان مدیریت دارای استخدام خواهند بود.

وی با بیان اینکه این آزمون مستقل از آزمون فراگیر استخدامی است، گفت: ثبت نام آزمون روز پنجشنبه ۲ آذر ماه تا روز شنبه ۱۱ آذر ماه خواهد بود.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار زنجان بیان کرد: مجوز استخدام برای ۷۸ نفر ارائه و از طریق وزارتخانه‌ها تامین اعتبار شده است.

وی افزود: بعد از اتمام این آزمون پیگیر برگزاری آزمون شهید زین‌الدین ۲ هستیم.

شهامی گفت: آزمون شهید زین‌الدین ۸ دی در استان برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون به سایت https://hrtc.ir/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر