logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پرداختی کارکنان مخابرات با درآمد پایدار انجام می‌شود:

وعده مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان زنجان

وعده-مدیرعامل-شرکت-مخابرات-ایران-به-بازنشستگان-زنجان
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با پیگیری موضوع پرداختی کارکنان شاغل و بازنشسته و برنامه‌ریزی دقیق و اصولی به درآمد پایدار خواهیم رسید که بر این اساس پرداختی‌های کارکنان شاغل و بازنشسته به طور منظم انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بازنشستگان مخابرات زنجان به دلیل عدم پرداخت حقوق و معوقات خود در طول ماه‌های اخیر چندین بار اعتراض کرده‌اند که پیش از این حبیب‌الله شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان در خصوص علت تجمع چند تن از بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل مخابرات زنجان به خبرنگار موج‌رسا گفته بود: بازنشستگان مخابرات مطالبات معوقه دارند اما مخابرات استان مقرر است تا ملکی را به فروش رسانده و معوقات را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید

بنا به گفته وی؛ اگر ملک مورد نظر از طریق مزایده به فروش برود؛ معوقات پرداخت خواهد شد.

مدیر‌ مخابرات منطقه زنجان گفته بود: با اینکه ملک از سال گذشته به مزایده گذاشته شده است اما فعلا به فروش نرفته اما سعی می‌کنیم تا با فروش این ملک معوقات را در یک تا دو ماه آینده پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از طریق کمک دولت می‌توان معوقات را پرداخت کرد یا خیر؟ تصریح کرده بود: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و بودجه دولتی ندارد و تنها راه پرداخت معوقات بازنشستگان همان فروش ملک و تامین اعتبار است.

اما آن‌طور که بازنشستگان شرکت مخابرات اذعان دارند گویا باز هم این معوقات پرداخت نشده و این بار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر به استان زنجان که روز گذشته انجام شد، برای حل مشکلات وعده‌هایی داده است.

پرداختی کارکنان و بازنشستگان مخابرات بعد از تصویب عملیاتی می‌شود

مجید سلطانی در سفر خود به استان زنجان در جمع بازنشستگان مخابرات منطقه زنجان با تاکید بر اقدامات انجام شده برای پرداخت مطالبات بازنشستگان اظهار داشت: با پیگیری موضوع پرداختی کارکنان شاغل و بازنشسته و برنامه‌ریزی دقیق و اصولی به درآمد پایدار خواهیم رسید که بر این اساس پرداختی‌های کارکنان شاغل و بازنشسته به طور منظم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: با توجه به تعداد شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات و اهمیت موضوع نگهداشت مجموعه‌ای بزرگی مانند مخابرات، تلاش حداکثری در این خصوص در حال انجام است.

وی ادامه داد: تصمیمات خوبی برای حل مشکلات پرداختی کارکنان شاغل و بازنشستگان گرفته شده است که بعد از تصویب عملیاتی می‌شود.

 

.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر