logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۳۸۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز انجام شد:

راه اندازی اولین مرکز رشد در خدابنده+تصاویر

راه-اندازی-اولین-مرکز-رشد-در-خدابنده+تصاویر
در حاشیه جشنواره جهادگران علم و فناوری شهرستان خدابنده، اولین مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، جشنواره جهادگران علم وفناوری شهرستان خدابنده با حضور اساتید دانشگاه و مخترعین و مبتکرین در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

مجید لطیفی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در این همایش به حمایت از نخبگان و مبتکرین پرداخت و گفت: متاسفانه از این اقشار حمایت نشده است.

وی به راه اندازی مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده اشاره و اظهار کرد: باید از نخبگان و مبتکرین حمایت کنیم تا آنها نیز تشویق بشوند وما نیز بتوانیم به توسعه و بالندگی برسیم.

فرمانده سپاه خدابنده به پیشگام شدن بسیج در کمک به ثبت اختراعات در این شهرستان اشاره واز تلاش‌های فعالان این عرصه قدردانی کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار نیز دز این همایش گفت: علم باید نافع باشد و دردی را درمان کرده و به پیشرفت و افزایش آگاهی جامعه کمک کند.

وی افزود: ما باید آموزش دنبال علم رفتن را از مدرسه و خانواده آغاز کنیم و تاکید کنیم که فرزندان به دنبال علم و دانشی بروند که برای جامعه سود داشته باشد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مرکز رشد باید به تولید علم و پرورش نخبگان کمک و به رشد بیشتر علم در جامعه منتج شود.

کرامت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خدابنده نیز در این برنامه اظهار کرد: ما باید همه موارد را در تکنولوژی و اختراعات در نظر بگیریم.

وی با طرح سوال اینکه ما این همه دانشگاه و هیات علمی داریم ولی چرا در جامعه مشکل داریم گفت: ما به دنبال نوشتن مقاله برای آی اس آی هستیم و درهیچ جایی مشکلات کشور را در نظر نگرفتیم و از جامعه فاصله گرفتیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر