logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۳۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ابهر خبر داد:

تکمیل پروژه استخر شهرداری ابهر از سرگرفته شد

تکمیل-پروژه-استخر-شهرداری-ابهر-از-سرگرفته-شد
رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ابهر گفت: با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار شاهد فعال شدن مجدد پروژه استخر شهرداری هستیم.

فرانک خانصنمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به مشخصات کلی استخر شهرداری ابهر واقع در انتهای طالقانی شمالی، اظهار کرد: مساحت کلی این پروژه حدود ۲ هزار مترمربع در طبقه همکف و ۴۰۰ متر مربع در طبقه اول است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این پروژه شامل کاربری ورزشی، استخر، موتور خانه، ورودی، لابی، قسمت اداری و غیره است، ادامه داد: برآورد اولیه برای اتمام این پروژه بر اساس فهرست بهای سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷ میلیارد تومان است.

خانصنمی با توضیح اینکه کلنگ‌زنی این پروژه سال ۱۴۰۰ انجام شده اما تاکنون نیمه تمام باقی مانده است، گفت: تکمیل این پروژه که از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است از ابتدای شروع به کار اعضای شورای اسلامی شهر ابهر آغاز شده و با تخصیص اعتبار شاهد فعال شدن مجدد پروژه با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به نیاز شهرستان به این استخر، تصریح کرد: با توجه به فعال نبودن استخر در شهرهای مجاور شاهد استقبال مردم این شهرها و همچنین شهروندان شهر ابهر از فعالیت استخرها هستیم که با اتمام این پروژه می‌توان به بخشی از این نیازها پاسخ گفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر