logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
واکنش شهرداری خرمدره بعد از انتشار یک خبر؛

پاکسازی و جمع آوری سد معبر و صنوف غیر مجاز در خیابان های شهرستان خرمدره

پاکسازی-و-جمع-آوری-سد-معبر-و-صنوف-غیر-مجاز-در-خیابان-های-شهرستان-خرمدره
واحد اجرائیات شهرداری خرم دره در یک طرح ضربتی اقدام به پاکسازی و جمع آوری سد معبر و صنوف غیر مجاز، پر کردن پی‌های غیر مجاز و تابلوهای بدون مجوز در خیابان های جمال‌الدين و شهید بهشتی، کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از  نبض سحر، بعد از خبر " گلایه مردم خرم‌دره از معضل سد معبر/ قوانین کمتر توجه شده شهرداری‌ها !!؟"  شهردرای خرمدره اقدام به پاکسازی و جمع آوری سد معبر و صنوف غیر مجاز در خیابان‌های جمال الدین و شهید بهشتی کرد.

بیشتر بخوانید

واحد اجرائیات شهرداری خرم دره در یک طرح ضربتی اقدام به پاکسازی و جمع آوری سد معبر و صنوف غیرمجاز، پر کردن پی‌های غیر‌مجاز و تابلوهای بدون مجوز در خیابان‌های جمال‌الدين و شهید بهشتی، کرد.

لازم به ذکر است، طبق پیگیری های شهروندان در خصوص سد شدن معابر توسط فروشندگان، واحد اجرائیات شهرداری اقدام به جمع آوری سد معبر و صنوف غیر مجاز در معابر نمود. در این راستا خیابانهای جمال‌الدين و بهشتی در یک طرح ضربتی پاکسازی شدند.

نظر قانون درباره سد معبر: تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداریها: سدمعابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز آنها و میدان و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن به وسیه ماموران خود اقدام کند.

 

   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر