logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۳۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

ارسال پیامک انتخاب واحد به بخشی از واحدهای ۳۶۸ گلشهر

ارسال-پیامک-انتخاب-واحد-به-بخشی-از-واحدهای-۳۶۸-گلشهر-
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: برای بخشی از پروژه‌های ،m۲ و ۱۴۴ واحدی گلشهر و برکت قرارداد‌های واگذاری در حال تنظیم است و در چند روز آینده برای بخشی از پروژه‌های ۳۶۸ واحدی گلشهر و m۵ هم پیامک انتخاب واحد ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی زنجان، سعید شاهین‌فر با بیان اینکه قرارداد واگذاری منعقد شده در کارگزاری نهضت ملی مسکن، قطعی بوده و باید اجرا شود، گفت: این قرارداد خروجی چند ماه بررسی کارشناسی شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این قرارداد در جلسات فنی با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی، نمایندگان استانداری و همچنین نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن کارشناسی شده است.

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در این راستا این قرارداد در کارگزاری نهضت ملی مسکن برای پروژه‌های اعلام شده قطعی و لازم الاجرا است و برای متقاضیانی که پیامک حضور در کارگزاری و امضای قرار داد از اداره راه و شهرسازی دریافت کردند حتما به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه کنند.

شاهین‌فر تاکید کرد: در صورت استنکاف متقاضیان از امضا و مراجعه به کارگزاری جهت عقد قرارداد، تبعات بعدی از جمله افزایش سود دوران مشارکت اعمالی به عهده متقاضی خواهد بود.

وی افزود: متقاضیانی که پیامک امضای قرارداد از اداره راه و شهرسازی دریافت کردند درخواست می شود حتما برای امضای قرارداد به کارگزاری مراجعه کنند. همچنین در پروژه‌هایی که علی رغم ارسال پیامک واریز متقاضی نسبت به تکمیل واریزی اقدام نکند امکان انتخاب واحد را از خود سلب می کند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: برای تعدادی از پروژه‌ها در زنجان که عملیات ساخت آن به تدریج تکمیل می‌شود قرارداد‌های واگذاریt تنظیم شده و برای تقسیط به بانک معرفی شدند و برای تعداد دیگری از پروژه‌ها که دارای پیشرفت بالایی هستند هم از طریق کارگزاری قرارداد واگذاری واحد به متقاضیان درحال تنظیم است.

شاهین‌فر با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های ثمین و برکت و m۶ برای تقسیط به بانک معرفی می‌شود، گفت: برای بخشی از پروژه‌های m۱,m۲ و ۱۴۴ واحدی گلشهر و برکت هم قرارداد‌های واگذاری در حال تنظیم است همچنین در چند روز آینده برای بخشی از پروژه‌های ۳۶۸ واحدی گلشهر و m۵ هم پیامک انتخاب واحد ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد در گروه‌های فضای مجازی اقدام به نشر مطالب بی پایه و تشویش اذهان متقاضیان می‌کنند که منجر به کاهش اعتماد مردم به طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد یاس و ناامیدی از اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن می‌شود واین امر موجب سوء استفاده تعدادی از سودجویان بخش مسکن برای تصاحب امتیاز متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر