logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۳۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جلسه تودیع و معارفه؛

جلسه تودیع و معارفه رئیس بیمارستان شهید سلیمانی ابهر برگزار شد

جلسه-تودیع-و-معارفه-رئیس-بیمارستان-شهید-سلیمانی-ابهر-برگزار-شد
جلسه تودیع و معارفه رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با حضور مدیر و معاونین مدیریت درمان استان زنجان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امیرعباس جراحی علمداری در حاشیه جلسه تودیع و معارفه رئیس بیمارستان سردار شهید سلیمانی گفت: از خدمات ارزنده خلیقی بابت پیگیری طرح‌های توسعه بیمارستان که به نحو احسن و صادقانه انجام وظیفه کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه در معرض امتحان الهی هستیم گفت: همه باید با همدلی و همفکری به مردم خدمت کنیم.

جراحی علمداری افزود: با وجود اینکه شاهد فشار کاری و کمبود پزشک در سازمان مواجه هستیم ولی نیروها برای رضای خدا و خالصانه مشغول فعالیت هستند، هر شخصی در هر جایگاه و منصبی است باید تمام سعی و تلاش خود را بکند تا بهترین باشد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های خود در مجموعه پزشکی گفت: هر شخصی وقتی با تغییری در جایگاه خود مواجه می‌شود باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا بهترین و مثمرثمر باشد.

این مسئول تصریح کرد: باید استفاده ازنوآوری و تجربیات همکاران در الویت همه ما باشد و پیشبرد اهداف سازمان و تقویت بخش‌های مختلف فراموش نشود و انشاالله با تکمیل پروژه توسعه بیمارستان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این بیمارستان خواهیم بود.

در پایان این جلسه با اهدای لوح از زحمات ارزنده فریده خلیقی سیگارودی در مدت ریاست بیمارستان تقدیر شد و پریسا احدی به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر