logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس صندوق کار آفرینی امید شهرستان خدابنده خبر داد:

پرداخت 221 فقره وام اشتغال به مبلغ ۳۸ میلیارد تومان در خدابنده

پرداخت-221-فقره-وام-اشتغال-به-مبلغ-۳۸-میلیارد-تومان-در-خدابنده
رئیس صندوق کار آفرینی امید شهرستان خدابنده از پرداخت 221 فقره وام اشتغال به مبلغ ۳۸میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»و به نقل از نسیم اشراق کتابی رئیس صندوق کار آفرینی امید شهرستان خدابنده اظهار کرد: فعالیت صندوق کار آفرینی امید شهرستان خدابنده در راستای حمایت از تولید و هم چنین کمک به ایجاد اشتغال مردم به خصوص جوانان است.

بیشتر بخوانید

وی به پرداخت وام اشتغال در سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۸میلیارد تومان به تعداد ۲۲۱فقره وام اشاره کرد و افزود: تعداد افراد دریافتی وام اشتغال به حدود ۴۵۰ نفر می‌رسد.

رئیس صندوق کار آفرینی امید شهرستان خدابنده ادامه داد :عمده فعالیت صندوق کارآفرینی امید شهرستان در قالب پرداخت تسهیلات اشتغال است که خوشبختانه ۹۹درصد محقق شده است.

کتابی در ادامه به طرح دولت به نام طرح امید ۳(طرح سپرده گذاری)اشاره کرد و گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه‌های صورت گرفته با پنج دستگاه ادارات کار،جهادکشاورزی،میراث فرهنگی،کمیته امداد وبهزیستی و بویژه بنیادبرکت،امیدواریم بتوانیم در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری شهرستان خدابنده قدمهای موثری برداریم.

رئیس صندوق کارآفرینی امید خدابنده به طرح نهضت احیا از سوی دولت نیز اشاره کرد و گفت: به امید خدا با این طرح بتوانیم پروژهای نیمه تعطیل و تعطیل را به چرخه تولید باز گردانیم و تسهیلات لازم را پرداخت کنیم.

کتابی با اشاره به نظارتها و بررسی‌ها در روند پرداخت تسهیلات در کارگاها خاطرنشان کرد: خوشبختانه صندوق کار آفرینی شهرستان خدابنده توانسته است رتبه‌های برتر را در این زمینه کسب کند.

وی افزود: در حال حاضر صندوق شهرستان خدابنده با دو نفر نیرو،مشغول خدمت رسانی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر