logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اجرای 16 برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط بسیج طلاب در استان زنجان

اجرای-16-برنامه-به-مناسبت-هفته-بسیج-توسط-بسیج-طلاب-در-استان-زنجان-
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه سازمان بسیج طلاب استان زنجان برنامه‌های مختلفی برای هفته بسیج در نظر دارد گفت: 16 برنامه توسط بسیج طلاب در استان زنجان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف خداوند‏‎ ‎‏تعالی است که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شده است و توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی پایه ریزی شد گفت: بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه‌های مختلف داوطلبانه پای کار هستند و در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و‏‎ ‎‏فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و‏‎ ‎‏بسیجیان خواهند بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان عنوان کرد: بسیج شجرۀ طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های‏‎ ‎‏آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

حجت الاسلام نصیری ابراز کرد: سازمان بسیج طلاب استان زنجان برنامه‌های مختلفی برای هفته بسیج در سال 1402در نظر دارد که در قالب‌های فرهنگی اجتماعی، جهادی، تبیینی و رسانه برنامه ریزی شده است.

وی گفت: در بخش فرهنگی اجتماعی برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون در زنجان شامل برگزاری مراسم ویژه روز قشر بسیج طلاب، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا توسط طلاب و روحانیون بسیجی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا توسط طلاب و روحانیون، برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی به همراه اهدای جوایز با موضوع هفته بسیج، فضاسازی محیطی به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه در استان زنجان است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان تاکید کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده درباره گروه‌های جهادی بسیج طلاب در هفته بسیج 5 برنامه به حوزه جهادی اختنصاص داده شده است.

حجت الاسلام نصیری ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و دور افتاده در هفته بسیج، اعزام طلاب و روحانیون بسیجی به همراه گروه‌های جهادی، سرکشی از مراکز تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از قبیل سرای سالمندان، پرورشگاه‌ها، در طول هفته بسیج و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و بین نیازمندان به مناسبت هفته بسیج می‌باشد.

وی افزود: ویژه برنامه‌های تبیینی بسیج طلاب در استان زنجان اعزام طلاب و روحانیون به مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها، ادارات و مراکز مختلف برای معرفی اهداف تشکیل بسیج و خدمات بسیج به انقلاب و مردم، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری به مناسبت هفته بسیج و روز قشر انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان تصریح کرد: بسیج طلاب در بخش رسانه‌ای نیز برنامه‌های مختلف در نظر دارد که تولید و انتشار محتوای سمعی و بصری با موضوعات مرتبط با هفته بسیج و معرفی دستاوردهای 44 ساله بسیج در فضای مجازی و پوشش رسانه‌ای از خدمات طلاب و روحانیون بسیجی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر