logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۳۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان

بسیجیان زنجان پیمان و بیعتی دوباره با ولایت بستند+فیلم

بسیجیان-زنجان-پیمان-و-بیعتی-دوباره-با-ولایت-بستند+فیلم
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت؛ امروز بسیجیان زنجان پیمان و بیعت دوباره ای با ولایت بستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی نه وار نیوز محمد علی نجفی راد امروز در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج به خدمت بسیجیان استان زنجان، اظهار کرد؛ امروز بسیجیان زنجان اینجا جمع شدند تا پیمان و بیعت دوباره ای با ولایت ببندند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ۴۳ سال پیش با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) این شجره طیبه پایه گذاری شد، تصریح کرد؛ این شجره طیبه امروز به یک درخت تناوری تبدیل شده است که در جهان اسلام در کشور های مختلف عظمت بسیج نمایان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و لشگر مخلص خداست ،عنوان کرد؛ امروز همایش عظیم بسیجیان زنجان در مصلای نماز جمعه به عنوان نمایش اقتدار مقاومت برگزار شد.

نجفی راد خاطرنشان کرد؛ امروز گرد هم جمع شدیم که بگوییم ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و تا آخرین نفس پشتیبان انقلاب و ولایت خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه امروز جمع شدیم اعلام حمایت کنیم از همه مظلومان جهان ، تاکید کرد؛ اعلام انزجار میکنیم از حرکت های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی که کشتار مظلومان غزه و کودکان بیگناه را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر