logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با سخنرانی صفار هرندی؛

یادواره سرداران و 87شهید تدارکات سپاه زنجان برگزار می شود

یادواره-سرداران-و-87شهید-تدارکات-سپاه-زنجان-برگزار-می-شود

معاون پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: با سخنرانی صفار هرندی؛دومین یادواره سرداران و 87شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

 اوصانلو امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دومین یادواره سرداران و 87شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره دوم شهریور ماه سال جاری از ساعت 10 آغاز می شود، ادامه داد: سخنران این یادواره صفار هرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حاج ولی الله کلامی در این برنامه به مداحی می پردازد، خاطرنشان کرد: این مراسم در مجموعه نور برگزار می شود.

اوصانلو با اشاره به حضور خانواده های شهدای سرداران و 87شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در این مراسم، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر تدارکات و پشتیبانی از اهداف این یادواره است.

این مسئول بیان داشت: الگو گیری از خانواده های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت از دیگر اهداف برگزاری این یادواره محسوب می شود.

معاون پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کمتر به نقش رزمندگان در تدارکات و پشتیبانی جبهه های حق علیه باطل پرداخت شده است، یادآور شد: برای معرفی این شهدا برگزاری چنین یادواره هایی ضروری است.

 اوصانلو خاطرنشان کرد: در دوران دفاع  مقدس 4 هزار و 500 شهید تدارکات و پشتیبانی تقدیم انقلاب شده است که کمتر به نقش این شهدا در جامعه پرداخت شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر