logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

بازدید رهبر از عرصه‌های نوین موشکی سپاه، برای دشمن پیام داشت

بازدید-رهبر-از-عرصه‌های-نوین-موشکی-سپاه،-برای-دشمن-پیام-داشت
امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته از عرصه‌های نوین موشکی و نوآوری‌های سپاه بازدید کردند، گفت: بازدید ایشان در این بازه کنونی برای دشمن پیام داشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به پنجم آذر سال ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: این روز یکی از روزهای با برکت، ماندگار در فرهنگ انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در جهان در حال شکل گیری است، افزود: ۲۰ میلیون بسیجی برای دفاع از انقلاب شکل گرفته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در کشورهایی همانند سوریه، لبنان، یمن، عراق و دیگر کشورها شکل گرفته است، گفت: امام راحل فرمودند که انقلابمان را به همه دنیا صادر خواهیم کرد و به لطف خدا این امر محقق شد هرچند برخی‌ها بر این باور بودند که ارسال نیروی انسانی مطرح است در صورتی که صدور آزادی خواهی مطرح بود.

وی با بیان اینکه قریب به یک میلیون شرکت کننده در راهپیمایی در انگلستان برای دفاع از مردم مظلوم غزه حضور یافتند، ادامه داد: در واقع هدف از تشکیل بسیج دفاع از مظلوم در کل جهان بود که این مسئله در حال شکل‌گیری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا و مردمی بودن بیان می‌کنند، گفت: تمام افرادی که روح آزادی‌خواهی، ایمان، مبارزه با ظلم داشته باشند؛ بسیجی هستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز نیروی دریایی اذعان کرد: این نیروها در مقابل دشمن با همه قدرت و توان ایستادگی کردند همان طور که امروز شاه هستیم نیروی دریایی ارتش، سپاه با اقتدار تمام به آب‌های سزمینی کشورمان مسلط هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته از عرصه‌های نوین موشکی و نوآوری‌های سپاه بازدید کردند، گفت: بازدید ایشان در این بازه کنونی برای دشمن پیام داشت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر