logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۳۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

اعزام ۲۵۰۰ بسیجیان اقشار مختلف استان زنجان به اردوی راهیان نور جنوب کشور

اعزام-۲۵۰۰-بسیجیان-اقشار-مختلف-استان-زنجان-به-اردوی-راهیان-نور-جنوب-کشور
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت: امسال بسیجیان همزمان با اردوی راهیان نور از مظاهر پیشرفت کشور نیز بازدید خواهند کرد.

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به برگزاری برنامه راهیان نور جنوب با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ از بسیجیان اقشار مختلف گفت: بسیجیان امسال در این اردوها در کنار بازدید از یادمان شهدا از مظاهر پیشرفت کشور نیز بازدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه اردوی راهیان نور جنوب کشور در طول آذرماه در شش دوره اجرا خواهد شد، گفت: ۳ دوره اردو برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و ۳ دوره نیز مختص اقشار متخصصین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور اقشار امسال همزمان با راهیان نور پیشرفت برگزار می‌شود، یادآور شد: در این اردو از جمله از کشتی‌سازی اروندان نیز بازدید به عمل خواهد آمد.

وی اذعان کرد: قشر‌های حقوق‌دانان، اساتید، عمران و صنعت، فرهنگیان، طلاب، کارگری، کارمندی، اصناف، ورزشکاران و جامعه پزشکی نیز جزو اقشار‌ی هستند که در برنامه‌های راهیان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای حضور حدود ۲ هزارو ۵۰۰ نفر در اردو برنامه‌ریزی شده است، یاد آور شد: دوره‌ها به صورت ۴ روزه و با حدود ۱۰ هزار نفر روز خواهد بود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر