logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۳۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا:

عملیات طوفان الاقصی شوک‌آور و برای اسرائیلی‌ها باور پذیر نبود

عملیات-طوفان-الاقصی-شوک‌آور-و-برای-اسرائیلی‌ها-باور-پذیر-نبود
استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت:عملیات طوفان الاقص شوک آور و برای اسرائیلی‌ها باور پذیر نبود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسعود اسداللهی، استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در نشست بصیرتی مدیران کل استان در قالب طرح جهاد تبیین که صبح امروز ۲ آذر ماه در استانداری زنجان برگزار شد با بیان اینکه تجاوزگری تنها راهکار رژیم صهیونیست است و تنها راهبرد این رژیم کودک کش تجزیه کشورهای اسلامی می‌باشد گفت: نتانیاهو سعی دارد تا ایران را با آمریکا وارد جنگ کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید توجه داشت که فلسطین ۳۰ سال قبل از انقلاب اسلامی بوجود آمده و در این سال‌ها جنگ‌های بزرگی رخ داده است و بسیاری از مردم فلسطین بر اثر جنایات صهیونیست آواره شدند که در این جنگ‌ها پیروزی برای فلسطین وجود نداشت اما بعد از پدید آمدن انقلاب اسلامی شرایط فلسطین نیز تغییر کرد.

استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی  شوک آور و  برای اسرائیلی‌ها بود که هنوز آن را باور ندارد و این بیانگر این است که قدرت اسرائیل رو به افول و نابودی است.

اسد اللهی ابراز کرد: در فلسفه جنگ نابرابر پیروزی با گروه‌های کوچک می باشد چرا که این گروه‌ها ریشه مردمی دارند و حمایت‌های صورت گرفته از طرف مردم باعث قوت این پبروزی می‌شود.

وی گفت: از ۱۵ مهر سالجاری به بعد آن اسرائیل شکست‌ناپذیر، تبدیل شده به یک رژیمی که دست و پایش به شدت بسته و ناتوان شده است و قادر به دفاع از ادعاها خود نیست. 

استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا عنوان کرد:صهیونیست با باورهای غلط خود مدعی است  که حکومت و دولت‌شان مشروع است چون امنیت را در برای آنان به وجود آورده است.

اسداللهی ابراز کرد: سردار شهید سلیمانی در مدت دو دهه فرمانده نیروی قدس بود و به خوبی توانسته فلسطینی‌ها را از دورانی که سلاحشان فقط سنگ بود نجات داده و به یک گروه‌ مبارز تبدیل کند که با پیشرفته‌ترین تکنولوژ‌ها و سلاح‌ها تبدیل شود و هدف ایران راهنمایی بود و دخالتی در امور دیگر نداشت.

وی گفت: فضای مجازی امروز توانست با نشان دادن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تمام دنیا را بسیج کند و چهره واقعی آنها را به جهانیان نشان دهد.

استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا افزود:عملیات طوفان‌الاقصی توانایی‌های مقاومت اسلامی را به رخ اسرائیلی‌ها کشید و قدرت واقعی حماس را نشان داد و این یکی از نقاط عطف دوران مبارزه فلسطینیان می‌باشد.

وی به ضرورت تجزیه و تحلیل درست مسائل فلسطین برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: رژیم از ابعاد مختلف به طور مستمر علیه ایران تهدید ایجاد می‌کند و برخی‌ها تصور می‌کنند که اگر ایران با اسرائیل کاری نداشته باشد، اسرائیل هم کاری با کشور ما کاری ندارد، در صورتی که این ادعا با واقعیت‌ها متناقض است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه ایران در حمایت از فلسطین موضع درستی دارد، اذعان کرد: گاها اظهار نظرهایی در خصوص زیر سوال بردن موضع جمهوری اسلامی انجام می‌شود که این امر به بی‌اطلاعی و ناآگاهی از تاریخ و مسائل سرزمین فلسطین باز می‌گردد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر